طرح سه بعدی اتوکد فرودگاه لیون Airport Lyon در فرانسه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل AutoCAD (اتوکد) ارائه میگردد

 طرح سه بعدی اتوکد فرودگاه لیون Airport Lyon در فرانسه دارای ۱ فایل می باشد و دارای تنظیمات کامل در AutoCAD می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل AutoCAD (اتو کد) طرح سه بعدی اتوکد فرودگاه لیون Airport Lyon در فرانسه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

طرح سه بعدی اتوکد فرودگاه لیون  Airport Lyon در فرانسه

طرح سه بعدی اتوکدطرح سه بعدی اتوکد فرودگاه لیون  Airport Lyon در فرانسهفرودگاه لیون سومین فرودگاه بزرگ فرانسه است و در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر قرار دارد. فرودگاه دو باند شمال به جنوب و ۸ جت وی در ترمینال ۱ و ۲ دارد. ۶ پارکینگ با ظرفیت ۱۶ هزار اتومبیل که دو تا از پارکینگ ها در زیر زمین هستند هم از دیگر امکانات فرودگاه لیون است. از سال ۱۹۹۷، این فرودگاه به قطب ایرفرانس تبدیل شده و ایستگاه قطار آن که توسط سانتیاگو کالاتراوا طراحی شده برجسته ترین ویژگی معماری این فرودگاه است. این فرودگاه مقاصد بین المللی زیادی در اروپا، آفریقا و خاورمیانه دارد و از طرفی پروازهای داخلی زیادی هم در آن انجام می شود.
طرح سه بعدی اتوکد فرودگاه لیون  Airport Lyon
فرودگاه لیون در ۱۲ آوریل ۱۹۷۵ افتتاح و یک هفته بعد به روی مسافران باز شد. قبل از ساخته شدن آن، شهر فرودگاه دیگری داشت که امروز از آن فقط برای پروازهای کلی استفاده می شود. اسم این فرودگاه در ابتدا ساتولاس بود اما در سال ۲۰۰۰ به افتخار نویسنده و پیشگام هواییمایی، لیون آنتونی دی اگزوپری، نامیده شد. در سال ۲۰۱۳ حدود ۸۵ میلیون مسافر از این فرودگاه جابجا شدند که نسبت به سال قبلش با ۱۳ درصد افزایش همراه بود. امروز این فرودگاه یکی از مهمترین فرودگاه های فرانسه است و سالیانه مسافران زیادی از ترمینال های آن جابجا می شوند.
طرح سه بعدی اتوکد فرودگاه لیون  Airport Lyon
    نام فرودگاه: Lyon–Saint-Exupéry Airport
    کد یاتا: LYS
    کد ایکائو: LFLL
    ارتفاع از سطح دریا: ۲۵۰ متر
    نوع فرودگاه: همگانی
    ترمینال ها: ۳
    وب سایت رسمی فرودگاه: lyonaeroports.com
طرح سه بعدی اتوکد فرودگاه لیون  Airport Lyon
فرودگاه ۳ ترمینال دارد که همگی با هم ظرفیت ۹۶ میلیون مسافر را دارند و برای پروازهای بین المللی، داخلی و ایرلاین های ارزان در نظر گرفته شده اند. فرودگاه ۱ مخصوص پروازهای داخلی و فرودگاه ۲ مخصوص پروازهای بین المللی است. ترمینال ۳ توسط ایرلاین های ارزان قیمت استفاده می شود و امکانات کمی دارد. در سال ۲۰۱۴، برای افزایش ظرفیت تا ۷۰ هزار متر مربع ساخت ترمینال جدیدی شروع شد که قرار است بعد از کامل شدن آن ترمینال ۳ خراب شود. سه ترمینال در کنار هم قرار دارند و می توانید پیاده در بین آن ها رفت و آمد کنید اما با این حال اتوبوس های شاتل رایگانی هم برای رفت و آمد وجود  دارد.طرح سه بعدی اتوکد فرودگاه لیون  Airport Lyon  فرودگاه لیون  Airport Lyon در فرانسه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.