بلوکها و آبجکت و دتایل علامتها و خطوط طراحی پارکینگ های عمومی شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل AutoCAD (اتوکد) ارائه میگردد

 بلوکها و آبجکت و دتایل علامتها و خطوط طراحی پارکینگ های عمومی شهری دارای ۱ فایل می باشد و دارای تنظیمات کامل در AutoCAD می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل AutoCAD (اتو کد) بلوکها و آبجکت و دتایل علامتها و خطوط طراحی پارکینگ های عمومی شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

بلوکها و آبجکت و دتایل علامتها و خطوط طراحی پارکینگ های عمومی شهری

گسترش شهرها، افزایش تعداد مسافرتهای شهری ، پیشرفت تکنولوژی و ارزان شدن قیمت خودرو و بالارفتن درآمد خانواده سبب شده تعداد خودروها در شهرها افزایش قابل توجه ای داشته باشد. که این امر باعث ایجاد ترافیک و همچین کمبود محل پارک خودرو شده است. حل مسئله ترافیک به برنامهریزیهای درازمدت و کوتاه مدت مختلفی از جمله کاهش سفرهای شهری ، طراحی سیستم حمل و نقل عمومی فراگیر و غیره نیازمند است. تامین فضای پارکینگ خودرو در شهر، خارج از بحث ترافیک یکی از نیازهای ضروری است. تامین پارکینگ در بافت های شهری موجود ما از دغدغه های طراحان شهری نبوده است و اکثر فضاهایی پیش بینی شده در طرح های جامع یا تغییر کاربری داده و یا واگذار شدهاند. در ساختمانهای مسکونی وضع آشفته تر بوده و با توجه به هزینه های تامین پارکینگ و گرانی نرخ زمین و استفاده از فضای پارکینگ برای کاربری های دیگر تمامی سازنده ها به طوری از ساخت آن طفره رفته و تا جایی که امکان داشته از تامین آن اکراه دارند. و در بسیار موارد سازندگان اقدام به خرید پارکینگ تامین نشده از شهرداری ها نموده و یا بدلیل عدم تامین پارکینگ جریمه شده و پایان کار گرفتهاند. امروزه با ورود حجم بالایی از خودروها ، سرانه خودرو از یک دستگاه به ازای هر واحد مسکونی یه دو یا سه واحد در حال افزایش است .این امر باعث ازدحام خودروها در حاشیه خیابان ها و کوچهها شده است. در این وضعیت می بایست روشی را پیشنهاد نمود که هم ارزان بوده و هم اجرای آن ساده باشد و حجم بالایی از پارکینگ را برای ساختمانها تامین نماید. در صفحات آینده برآنیم که به شرح سیستم پارکینگ مکانیزه اسمارت پارکینگ بپردازیم که مزایای فراوانی از جمله سادگی استفاده ، نصب سریع، فضای کم مورد نیاز و توجیه اقتصادی را با خود بهمراه دارد. کارشناسان این شرکت پس از بازدید از محلهای نصب شده و مراحل نصب آن در کشور کره جنوبی ، مدت زمان مدیدی صرف مطالعه و تحقیق در این مورد نموده است و با رسیدن به یقین ، این نوع پارکینگ را به جامعه شهری و مهندسی ایران تقدیم می نمایند. نظر به اینکه حل بسیاری از مشکلات در کلان شهرها تنها از طریق تجهیزات مدرن امکان پذیر است، ما را عزم بر این است با ارائه و پشتیبانی از این سیستم بتوانیم گره ای از مشکلات شهرمان را بگشاییم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.