پاورپوینت بررسی مسجد شاه‌ جهان ، تهته در استان سند پاکستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی مسجد شاه‌ جهان ، تهته در استان سند پاکستان دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی مسجد شاه‌ جهان ، تهته در استان سند پاکستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی مسجد شاه‌ جهان ، تهته در استان سند پاکستان :

مسجد شاه جهان (اردو: شاہ جہاں مسجد) ، همچنین به عنوان مسجد جامع تهته (اردو: جامع مسجد) شناخته می شود ، بنایی در قرن هفدهم است که به عنوان مسجد مرکزی شهر تاتا ، در استان سند پاکستان. در نظر گرفته می شود که این مسجد دارای پیچیده ترین نمایش کاشی کاری در جنوب آسیا است  و همچنین به دلیل آجر کاری هندسی قابل توجه است – یک عنصر تزئینی که برای مساجد دوره مغول غیر معمول است. این بنا در زمان شاه شاه شاه مغول ساخته شده است ، که آن را به عنوان سپاسگزاری به شهر اعطا کرد ، و به شدت تحت تأثیر معماری آسیای میانه است – بازتابی از لشکرکشیهای شاه جهان در نزدیکی سمرقند اندکی قبل از طراحی مسجد .
این مسجد در شرق تاتا واقع شده است – پایتخت سند در قرن ۱۶ و ۱۷ قبل از انتقال پایتخت سند به حیدرآباد اطراف. این مکان در نزدیکی نکروپلیس ماکلی ، میراث جهانی یونسکو واقع شده است. این سایت تقریباً ۱۰۰ کیلومتر با کراچی فاصله دارد.
کاشی کاری این مسجد تأثیرات تیموری را نشان می دهد که در طول مبارزات شاه جهان در آسیای میانه معرفی شده است.
شاه جهان پس از آنکه علیه پدرش قیام کرد ، از پدرش امپراتور جهانگیر به تاتا پناه برد. شاه جهان از مهمان نوازی که توسط مردم سندی دریافت کرد تحت تأثیر قرار گرفت و دستور داد که مسجد را به نشانه تشکر بنا کنند.  ساخت مسجد نیز ممکن است بخشی از انگیزه آن کمک به کاهش اثرات طوفانی ویرانگر باشد که در سال ۱۶۳۷ منطقه را تحت تأثیر قرار داد  ، و تقریباً تاتا را نابود کرد.و….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.