پاورپوینت بررسی معبد لینگین هانگزو چین ، Lingyin Temple Hangzhou


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی معبد لینگین هانگزو چین ، Lingyin Temple Hangzhou دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی معبد لینگین هانگزو چین ، Lingyin Temple Hangzhou،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی معبد لینگین هانگزو چین ، Lingyin Temple Hangzhou :

پاورپوینت بررسی معبد لینگین هانگزو چین ، Lingyin Temple Hangzhou

معبد Lingyin (معبد عقب نشینی Soul) را در یک دره باریک و طولانی بین قله پرواز شده از دور (فی لای فنگ) و قله شمالی به شمال غربی دریاچه غربی در Hangzhou در استان ژجیانگ پیدا خواهید کرد. این تردید بدون شک یکی از برجسته ترین نمایش های اطراف دریاچه West West است و همچنین به عنوان یکی از ده معبد مشهور بودایی چین قابل توجه است. در سال ۱۹۶۱ برای حفاظت به عنوان یکی از مکانهای مهم تاریخی و فرهنگی استانی ذکر شد و به عنوان یک مرکز پیشرو در تحقیقات نسبت به فرهنگ بودایی چین در نظر گرفته شده است.

وجود یک معبد در این سایت را می توان از دوران سلسله جین شرقی (۳۱۷ – ۴۲۰ ه.ق) جستجو کرد. طبق افسانه های محلی ، هویلی ، یک راهب هندی به منطقه ای آمد که از طبیعت معنوی مناظر موجود در اینجا الهام گرفته است. از نظر او این خانه باید محل زندگی جاودانه ها باشد و بنابراین او نام معبد را معبد عقب نشینی روح قرار داد. نام چینی به انگلیسی یا “Temple of the Soul”s Retreat” یا “Temple of Inspired گوشه گیری” به انگلیسی ترجمه می شود برای این صحنه دارای عظمت آرام و زیبایی است که احساس آرامش و تعمق را ترغیب می کند.

قرار بود معبد لینگین در طول پنج سلسله (۹۶۰-۹۰۷ میلادی) هنگامی که پادشاه دولت وو یو شروع به توسعه گسترده ای از معبد کرد ، به عنوان نشانه ای از ارادت او به بودا ، اهمیت پیدا کند. در دوران اوج خود ، معبد لینگین شامل نه ساختمان ، هجده غرفه ، هفتاد و هفت کاخ و سالن با بیش از سیزده اتاق بود که محل اقامت حدود سه هزار راهب را فراهم می کرد. تصور صومعه ای در این مقیاس دشوار است و لازم به گفتن نیست که طی قرن ها به دلیل جنگ ها ، سرکوب های مذهبی و مصیبت های دیگر ، دستخوش تغییرات زیادی شده است. بنای اصلی که امروزه دیده می شود نتیجه مرمت و بازسازی است که در سال ۱۹۷۴ پس از ده سال انقلاب فرهنگی چین انجام شد.
معبد عقب نشینی روح در هانگژو
برای صلح دعا کنید

با ورود به سالن اول معبد Lingyin ، یک لوح مشاهده خواهید کرد که روی آن کلمات نوشته شده توسط امپراطور Kangxi از سلسله Qing (1644 – 1911) نوشته شده است. او از دیدن معبد مملو از غبار در میان درختانی که اطراف آن را گرفته بودند الهام گرفت و عنوان “معبد بودایی ابر جنگل” را به آن داد. اولین سالن عالی ، با دو لبه دار و ارتفاع حدودا شصت فوت ، “تالار پادشاهان آسمانی” است. بالای در دوبیتی قرار دارد که می گوید: “بگذارید بنشینیم و در آستانه صبر کنیم ، جایی که قله دیگری را از دور پرواز خواهیم کرد. اجازه دهید ما با لبخند بهار خوش آمدید زیرا برف ذوب می شود و جویبار بار دیگر شروع به جریان می کند. “و…..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.