پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر Bregenz ، موزه کونستهاوس برگنز اثر پیتر زومتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر Bregenz ، موزه کونستهاوس برگنز اثر پیتر زومتور دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر Bregenz ، موزه کونستهاوس برگنز اثر پیتر زومتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر Bregenz ، موزه کونستهاوس برگنز اثر پیتر زومتور :

پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر Bregenz ، موزه کونستهاوس برگنز اثر پیتر زومتور

یک سال پس از اتمام Thermas Vals ، معمار مشهور مینیمالیستی ، پیتر زومتور طراحی کانستاشوس برگنز ، موزه هنر Bregenz را به پایان رسانده است.
این مسابقه در سال ۱۹۸۹ برگزار شد و درخواست یک گالری معمولی استانی را داشت. قدم به قدم ، قالب ویژه موزه به یک ساختمان چهار طبقه و دو منطقه زیرزمینی تبدیل شد. ساختمان نمایشگاه و ساختمان اداری که از یک میدان باز که با دیوار پشتی تالار نمایشگاه به سمت جنوب بسته شده است ، باز می شود و یک طرف دیگر به سمت شهر باز می شود. این میدان کونستا هاوس را با زندگی شهر برگنز متصل می کند و از جهات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. میز و صندلی های کافه که در فصول گرم سال در فضای باز قرار می گیرند و غالباً در نمایشگاه ها شامل رویدادهای فضای باز می شوند.

طراحی پیتر زومتور در میان دیگران برجسته بود زیرا این تنها طرحی بود که یک مربع را به عنوان یک فضای باز شهری ارائه می داد. تمام کارهای دیگر ساختاری متراکم بر روی زمین موجود ساخته اند.
موزه هنر Bregenz به همراه اسپا ، پیتر زومتور را در صدر مینیمالیسم معماری و همچنین نیروی خلاق غالب در رشته معماری قرار داد.
محل

این ساختمان در شهر برگنز ، در کارل تزیان -پلاتز ، در دریاچه کنستانس ، پایتخت وورارلبرگ ، غربی ترین ایالت فدرال غربی اتریش ، با سوئیس از غرب و آلمان در شمال غربی واقع شده است. این شهر در یک فلات واقع شده است که یک سری تراس در پای کوه کوه پفندر به دریاچه می رسد.
متن نوشته
 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.