پاورپوینت بررسی مرکز خرید IFC شانگهای Shanghai IFC Mall


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی مرکز خرید IFC شانگهای Shanghai IFC Mall دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی مرکز خرید IFC شانگهای Shanghai IFC Mall،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی مرکز خرید IFC شانگهای Shanghai IFC Mall :

بخشی از مطلب

مرکز خرید IFC شانگهای که در منطقه مالی بین المللی شانگهای پودونگ لوجیازوی واقع شده است ، و مترو خط ۲ متصل به طور مستقیم با دو طبقه زیرزمینی ، بنای برجسته کلاس جهانی پودونگ مرفه است. طراحی Mall از الماس خیره کننده ، نور خیره کننده زیبا و شبانه روز الهام گرفته شده است.

مرکز خرید IFC شانگهای بیش از ۱.۱ میلیون فوت مربع مساحت دارد و دارای بیش از ۱۸۰ فروشگاه برتر مارک بین المللی و رستوران های برتر مشهور در جهان است. فروشگاه های شاخص گل سرسبد جهانی شامل Louis Vuitton، Chanel، Hermes، Gucci، Prada، Cartier، Ermenegildo Zegna، Salvatore Ferragamo، Giorgio Armani، Tiffany، Dunhill، Burberry and Dolce & Gabbana و غیره

علاوه بر آوردن مارک های برتر بین المللی پوشاک ، این مرکز خرید می تواند تجربه ای عالی در سرگرمی ها و رستوران ها را به شما ارائه دهد. این مرکز خرید دارای اولین سینمای کاخ داخلی است که دارای ۸۰۰ صندلی با صندلی های تزئین شده و تجهیزات دیداری و شنیداری پیشرفته است و جلوه های صوتی و تصویری بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این ، اولین City Super داخلی با مساحت ۲۸۰۰۰ فوت مربع وجود دارد.

بسیاری از رستوران های بین المللی برتر ۳F و ۴F وجود دارد ، از جمله رستوران های ستاره میشلن Lei Garden و American Grill Morton’s Bar & The Steakhouse و همچنین رستوران ایتالیایی معروف Hong Kong Isola.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.