پاورپوینت بررسی طرح ساختمان اداری جدید از شرکت Cloud


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی طرح ساختمان اداری جدید از شرکت Cloud دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی طرح ساختمان اداری جدید از شرکت Cloud،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی طرح ساختمان اداری جدید از شرکت Cloud :

پاورپوینت بررسی طرح ساختمان اداری جدید از شرکت Cloud

از طریق “چشم” نمای این مرکز تجاری جدید به این محیط معاصر اداری نگاه کنید
محیط کار معاصر در حال تکامل است. این ساختمان اداری جدید از شرکت Cloud Architects ماهیت این تکامل را از طریق تراس های متعدد سبز ، دهلیز بزرگ و ماده ای ظریف به تصویر می کشد. مرکز تجاری U219 در ویلنیوس ، لیتوانی ، ۱۵۰۰۰ متر مربع مساحت قابل اجاره را در دو حجم افقی فراهم می کند.

در نمای اصلی یک بیضی افقی مسلط است که مانند “چشمی که به افراد داخل آن اجازه می دهد نگاه کنند و فعالیت و حرکت رخ داده در خیابان را احساس کنند” عمل می کند. از طریق همان “چشم” شیشه ای ، دهلیز داخلی خود را به عابران خیابان نشان می دهد و به دسیسه های محیط کلی ساختمان متوسل می شوند. فضاهای کاری با دسترسی آزاد نیز در هر طبقه در دسترس است که افراد می توانند دفاتر محصور ، ایستگاه های کاری با برنامه باز یا حتی یک فضای کاری واقع در دهلیز باز را انتخاب کنند.و….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.