پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم Aquatis در مرکز علوم لوزان سوئیس اثر دال روچا و همکاران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم Aquatis در مرکز علوم لوزان سوئیس اثر دال روچا و همکاران دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم Aquatis در مرکز علوم لوزان سوئیس اثر دال روچا و همکاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم Aquatis در مرکز علوم لوزان سوئیس اثر دال روچا و همکاران :

پاورپوینت بررسی معماری آکواریوم Aquatis در مرکز علوم لوزان سوئیس اثر دال روچا و همکاران

بخشی از مطلب
مجتمع آکواریوم Aquatis بخشی از بایوپول در یک پارک علمی با محوریت علوم زندگی است که به سرعت در منطقه شمالی لوزان توسعه می یابد که توسط شرکت معماران Richter Dahl Rocha & Associés طراحی شده است. این مکان یک پارک استراتژیک است ، جایی که بزرگراه کمربندی در اطراف شهر با خط جدید مترو M2 لوزان تلاقی دارد ، که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است . توسعه مجتمع آکواریوم شامل منطقه ای است که دارای پارکینگ و پارک و سوار است ، جایی که هتل “Cité” نیز در نزدیکی آن وجود دارد. آکواریوم / ویواریوم ، د L”Eau Douce ، با مرکز خرید و فروش به ایستگاه مترو “لوزان-ونز” و پارکینگ دسترسی دارد. هر ساختمان هویت خاص خود را دارد ، اما بخشی از یک کل منسجم تشکیل شده است.
۱۲۰۰ محل برای پارک اتومبیل مکان پایه ساختاری پروژه را تشکیل می دهد. شکل غیرمعمول آن از منطقه داخلی سایت پیروی می کند. همچنین از محوطه های زمین پیروی می کند و از هر سه سطح دارای نمای گسترده ای از سمت جنوبی است. این هتل متعلق به شهر لوزان است و در سپتامبر ۲۰۱۰ افتتاح شد. هتل با داشتن ۱۴۳ اتاق ۳ * برتر ، دارای رستوران ، یک منطقه سلامتی و چندین اتاق کنفرانس است. شکل خاص آن “L” مرز منطقه مرکزی توپی را تشکیل می دهد و آن را به بهترین مزیت نشان می دهد. این فضا قلب پروژه است – آکواریوم را در خود جای داده است ، بنایی که مزین به این مجتمع آب شیرین است. شکل ارگانیک و دایره ای آن ، هویتی منحصر به فرد به آن می بخشد و منعکس کننده مأموریت های آموزشی و فرهنگی آن است.و….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.