پاورپوینت بررسی استانداردها و مبانی طراحی معماری زندان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی استانداردها و مبانی طراحی معماری زندان دارای ۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی استانداردها و مبانی طراحی معماری زندان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی استانداردها و مبانی طراحی معماری زندان :

بخشی از مطلب
توانایی کنترل محیط حسی فرد با کنترل محیط اجتماعی فرد – با کسی که ملاقات می کند یا با او ارتباط برقرار می کند و تحت چه شرایطی ارتباط نزدیکی دارد. در زندان این توانایی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و تعاملات مکرر و مثبت کارکنان زندانی از نظر اصلاح و مراقبت های امنیتی مطلوب است. اندازه فیزیکی ، شکل و موقعیت یک منطقه بر نظارت بصری تأثیر می گذارد ، زیرا این امر به توانایی کارمندان در دیدن برخی فضاهای صمیمی بستگی دارد. در صورت وجود فضاهای غیرقابل مشاهده ، نظارت بسیار رسمی تر و متواضعانه تر می شود و تماس های غیررسمی کاهش می یابد. این ممکن است کاملاً بر خلاف اهداف برنامه باشد. هنگامی که یک منطقه فیزیکی مشخص توسط یک گروه جداگانه شناسایی یا کنترل می شود ، قلمرو ممکن است یک مشکل باشد. در سطح فردی ، هنگام ورود دیگران ، به ویژه غریبه ها ، زندانیان نفوذ به منطقه خود را احساس می کنند. این وضعیت هنگامی که قلمرو به وضوح مشخص شده باشد ، مانند مثال در کیفری که در بالا ذکر شد ، شرایط پیچیده تر می شود. اندازه این منطقه برای زندانیان خشن (حدود ۲.۷ متر مربع – ۲۹ فوت مربع) بسیار بیشتر از افراد غیر خشونت آمیز است (حدود ۰.۷ متر مربع – ۷ فوت مربع). مسئله قلمرو شخصی برای خواب و طراحی اتاق روز مفاهیمی دارد ، چون اندازه و طرح بر روی فاصله و جهت رویکرد تأثیر می گذارند. در سطح گروهی ، معمول است که اقوام یا سایر گروه ها مناطق خاصی را اشغال یا تصرف کنند. این ممکن است ارتباط بین گروه ها را روشن و کنترل کند ، که به نوبه خود کاهش می یابد ، اگرچه قطب بندی قومی یا گروهی را افزایش می دهد. حتی تغییر در چیدمان مبلمان ممکن است درگیری بین گروهی را افزایش دهد ، زیرا ممکن است منجر به از بین رفتن مرزهای مشخص شود. به احتمال زیاد مراکز قلدری و حمله باید شناخته شوند. دوش های مشترک می تواند یک نقطه اشتعال باشد و ممکن است لازم باشد دسترسی آنها همزمان کنترل شود یا فقط به یک زندانی محدود شود. به همین ترتیب ، جعبه های تلفن محصور باید در نزدیکی نقاط کنترل قرار داشته باشند تا زندانیان بتوانند از تلفن به صورت منفرد و با اطمینان زیر نظارت استفاده کنند. اتاق های تلویزیون بسته احتمال بالقوه برای آزار و اذیت هستند و باید نظارت نسبتاً آزاد داشته باشند – مطابق با سطح قابل قبول نویز.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.