پاورپوینت بررسی معماری مرکز توانبخشی ، مرکز ترک اعتیاد به مواد مخدر ،اندریا لووبانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی معماری مرکز توانبخشی ، مرکز ترک اعتیاد به مواد مخدر ،اندریا لووبانی دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی معماری مرکز توانبخشی ، مرکز ترک اعتیاد به مواد مخدر ،اندریا لووبانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی معماری مرکز توانبخشی ، مرکز ترک اعتیاد به مواد مخدر ،اندریا لووبانی :

پاورپوینت بررسی معماری مرکز توانبخشی ، مرکز ترک اعتیاد به مواد مخدر ،اندرید لووبانی

در سالهای اخیر ، بسیاری از موسسات ملی و بین المللی زنگ خطر افزایش مشکلات اجتماعی در بین جوانان مرتبط با جرم ، مواد مخدر ، الکل و تبعیض اجتماعی در آلبانی را برانگیخته اند. اولویت سیاست های مدنی ، اقتصادی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و جوانان باید از هر فرد ، خانواده و نهادی محافظت شود زیرا ما نه تنها با انسانهایی که بطور کلی بی دفاع هستند برخورد می کنیم بلکه سطح رشد امروز آنها از نظر جسمی و روحی فردا را تعیین می کند. .

استراتژی ملی اهداف و اهداف واضحی را در رابطه با بهبود شرایط و محیطهایی که بطور مستقیم یا غیرمستقیم با یادگیری و شکل گیری فرهنگی آنها ، با سطح اطلاعات ، پیشرفت سالم ، با سرگرمی و ارتقاء استعدادها و استعدادهای جوانان مرتبط است ، ایجاد می کند
این مرکز درمانی برای درمان روانی ، مشاوره و توانبخشی لازم است. حمایت روانی ، کمک به خانواده ، دوره های آموزشی ، آموزش ، اطلاع رسانی و کمک برای حل شرایط اضطراری.
یکی از خطرات برای جوانان موادمخدر است. براساس برآوردها و آمارها ، تعداد کاربران در آلبانی ۶۵ هزار نفر است در حالی که حدود ۱۰ از آنها جوانان ۱۴-۲۰ سال هستند که اکثر آنها در تیرانا مستقر هستند.
معماری هنری است که فضا و زمان را تعریف می کند و توسط انسان مورد استفاده و ایجاد قرار می گیرد. برای درک پیامدهای آن ، مطالعه رابطه انسان و مکان ، چگونگی تأثیرگذاری شخص بر دیگری ، بسیار مهم است. هر دو مکمل یکدیگرند ، هرکدام رابطه مستقیمی با دیگری دارند: انسان فضاهایی را که در آن زندگی می کند و فضا تعریف می کند ، به نوبه خود فعالیتهای انسان را مشخص می کند. اینگونه است که معماری به انسان خدمت می کند و فضایی را برای بدن و ذهن او ایجاد می کند.و….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.