پاورپوینت تحلیل روستای بهجان بخش سیمکان شهرستان جهرم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تحلیل روستای بهجان بخش سیمکان شهرستان جهرم دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تحلیل روستای بهجان بخش سیمکان شهرستان جهرم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تحلیل روستای بهجان بخش سیمکان شهرستان جهرم :

پاورپوینت تحلیل روستای بهجان بخش سیمکان شهرستان جهرم

پاورپوینت تحلیل روستای بهجان بخش سیمکان شهرستان جهرم
فهرست مطالب

معرفی روستا

تحلیل کالبی روستا

تحلیل اجتماعی روستا

تحلیل اقتصادی روستا

تحلیل معماری روستا

تحلیل اقلیم روستا

تحلیل فرهنگ روستا

دسترسی های روستا به شهرهای اطراف

موقعیت قرارگیری

موقعیت قرارگیری و گستردگی

عکس هوایی از روستا

تاریخچه روستا

وجه تسمیه روستا

ورودی های روستا

تطابق با اقلیم

نمونه بافت مسکونی روستا

شبکه معابر روستا

کیفیت ابنیه

از جمله‌ی این مناطق دیدنی می‌توان به تنگه‌ی «باغ شهرجن»، «آب سوراخ»، «آسیاب میرزاعلی»، «آسیاب سیدمحمود»، «کوره گچ پزی باغ شهرجن»، «سنگ لعنتی»، «باغات و کومه‌های کوه سور»، «چاه نفت کوه سور»، «آب ریز تنگه‌ی آبریز یا البرز»، «شیخ ابوسلیمان»، «سید معلم»، «طرح سنگفرش خیابان و کوچه‌ها»، «بافت خانه‌ها و محلات روستا» و … اشاره نمود.
 قدمت روستا به بیش از ۱۵۰۰ سال می‌رسد. با طبیعتی بکر و دست نخورده که جلوه‌ای خاص را به منطقه بخشیده است. با وجود کوهستانی بودن اما آب و هوایی بسیار معتدل و دلپذیر دارد و به همین خاطر انواع و اقسام درختان و گیاهان و محصولات و میوه‌های گرمسیری و سردسیری از خرما و موز گرفته تا برنج و چای و انگور از خاک زرخیز آن به عمل می‌آید. آب آن از بهترین آب‌های آشامیدنی استان و منابع طلایی آب و وجود چشمه‌ساران متعدد آن علاوه بر جلوه بخشیدن به منطقه باعث تغذیه آب آشامیدنی بخش پشت پر سیمکان نیز شده است. چشمه‌ساری معروف به نام «باغ شهرجن» دارد که در تابستان به حدی خنک است که به سختی می‌شود دست در آن فرو برد و نگه داشت و در زمستان نیز به حدی گرم است که به راحتی می شود استحمام کرد.

عمده‌ی محصول تولیدی بهجان، انار، بنه(پسته وحشی Baneh)، الوک(بادام کوهی Alook)، اونواع و اقسام گیاهان دارویی و . . . است. مغز بنه و مغز الوک که به شکلی کاملا هنرمندانه و طبیعی و بهداشتی توسط زنان هنرمند روستا به عمل می‌آید، حرفه و شغلی پر درآمد جهت زنان روستا و بازار خوبی را در استان فارس فراهم نموده است. از آنجا که این محصولات، نقش درآمدزایی خوبی برای مردم دارد، به این محصولات تولیدی معروف منطقه(مغز بنه و مغز الوک که هر دو نیز دارای رنگ قهوه‌ای هستند) لقب «طلای قهوه‌ای» داده‌اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.