بررسی تاریخچه و پیشرفت های علمی در سلول های خورشیدی پاورپوینت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 بررسی تاریخچه و پیشرفت های علمی در سلول های خورشیدی پاورپوینت دارای ۵۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بررسی تاریخچه و پیشرفت های علمی در سلول های خورشیدی پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاریخچه و پیشرفت های علمی در سلول های خورشیدی پاورپوینت :

 
 
پاورپوینت تاریخچه و پیشرفت های علمی در سلول های خورشیدی
 
 
بخشی از مطالب:
 
 
کشف پدیده فتوولتاییک به فیزیکدان فرانسوی AlexandreEdmond Becquerel نسبت داده می‌شود که در سال ۱۸۳۹ مشاهده نمود که ولتاژ باتری وقتی که صفحات نقره‌ای آن تحت تابش نور خورشید قرار می‌گیرند، افزایش می‌یابد.
این پاورپوینت در مورد توسعه ها و پیشرفت های علمی ایجاد شده در فعالیت های تحقیقاتی مربوط به تکنولوژی سلول های سوختی، از سال ۱۹۵۴ تا زمان حال، صحبت می کند. متخصصین علم مواد تشخیص داده اند که ویژگی های بالقوه ی نیمه رساناهای گروه III-V جدول تناوبی، مواد آلی و مواد تولید شده با نانوتکنولوژی می توانند برای تولید سلول های سوختی مورد استفاده قرار گیرند( سلول های سوختی همچنین سلول های فتوولتایی نامیده می شوند. این مهم است که به این نکته توجه کنید که سلول های فتو ولتایی نه تنها دوستار محیط زیست هستند، بلکه منابعی تمیز، با بازده بالا، قابل اطمینان، و پیوسته نیز هستند. چرا تکنولوژی سلول های خورشیدی امروزه اهمیت ویژه ای پیدا کرده است؟ افزایش قیمت نفت، حملات تروریستی به تأسیسات نفتی، قیمت بالای سوخت، ناسازگاری این سوخت ها با محیط زیست، شرایط آب و هوایی نامناسب و اثرات گازهای گلخانه ای به برنامه ریزان انرژی این مسئله را گوشزد می کند که باید دنبال منابع انرژی باشند که بوسیله ی آنها مصرف منابع انرژی فسیلی( مانند زغال سنگ، نفت و گاز) کاهش یابد و همچنین منابع تمیز انرژی برای حفاظت از این کروه ی خاکی ایجاد گردد.
 
بررسی تاریخچه و پیشرفت های علمی در سلول های خورشیدی پاورپوینت
فهرست :
 
مقدمه
 
روند تاریخی توسعه ی سلول های فوتوولتایی
 
چرا انرژی خورشیدی؟
 
تشخیص پارامترهای و جنبه های طراحی بحرانی در سلول های خورشیدی سیلیکونی
 
کاربردهای سیستم های برق خورشیدی
 
منابع برق خورشیدی برای خانه ها و ساختمان های صنعتی
 
استفاده از پشت بام برای نصب سیستم انرژی خورشیدی
 
ظرفیت نصب جهانی سلول های فوتوولتایی در جهان
 
ایستگاه های رله ی رادیویی
 
سنسورهای کمک ناوبری
 
شبکه های ارتباطی در راه آهن ها
 
برنامه های آموزشی تلویزیونی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.