پاورپوینت نجاه العباد (امام خمینی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت نجاه العباد (امام خمینی) دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت نجاه العباد (امام خمینی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت نجاه العباد (امام خمینی) :

نجاه العباد (امام خمینی)

کتاب« نجاه العباد» اوّلین رساله عملیه فارسى حضرت امام خمینی قدس سره مى‌باشد که در اوان مرجعیّت ایشان جمع‌آورى گردیده است.

فهرست مندرجات

۱ – درباره مؤلف
۱.۱ – زندگینامه
۱.۲ – تحصیل و تدریس
۱.۳ – مبارزه و تبعید
۱.۴ – وفات
۲ – درباره کتاب
۳ – چاپ کتاب
۴ – پانویس
۵ – منبع

درباره مؤلف

زندگینامه

حضرت آیت الله العظمى سید روح الله مصطفوی خمینی فرزند سید مصطفى، در ۲۰ جمادی الثانی سال ۱۳۲۰ هجرى قمرى در شهر خمین به دنیا آمد.

تحصیل و تدریس

سید روح الله از همان کودکى تحصیلات خود را آغاز نمود و از زمانى که طفلى خردسال بود شروع به فراگیرى علوم محمد و آل محمد صلوات الله علیهم نمود. در سال ۱۳۳۹ هجرى در ۱۹ سالگى به اراک رفت تا از حوز علمیّ اراک که در آن زمان زیر نظر حضرت آیه الله حائری اداره مى‌شد بهره‌مند گردد. دروس سطح را نزد استاد خود سید علی یثربی کاشانی به پایان رساند و پس از آن به فراگیرى علم اجتهاد در درس خارج حضرت آیه الله حائرى مشغول شد تا به درج اجتهاد نائل آمد. حضرت امام خمینى در سال ۱۳۴۰ هجرى، در سن ۲۰ سالگى همراه استادش حضرت آیه الله حائرى، مؤسّس حوز علمیّ قم به شهر قم هجرت کرد.
امام خمینى درس خارج فقه و اصول خود را در سن ۴۴ سالگى و در سال ۱۳۶۴ هجرى آغاز نمود، که مصادف با ورود حضرت آیه الله بروجردی به شهر قم بود. درس فلسفه ایشان قبل از سال ۱۳۴۸ هجرى قمرى شروع شده بود( یعنى قبل از ۲۸ سالگى). یکى دیگر از مجالس درس حضرت امام درس عرفان بود. این درس براى شاگردان خصوصى و مورد اعتماد آن حضرت دایر مى‌شد.از دیگر مجالس درس حضرت امام، درس اخلاق بود. و بسیار مورد حساسیت حکومت رضاشاه قرار گرفت و از حضرت امام خواستند که آن جلسه را تعطیل نماید، اما حضرت امام پاسخ دادند که:« من این جلسات را ادامه خواهم داد، مأمورین بیایند و آن را تعطیل کنند.»‌

م

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.