پاورپوینت الکترو آنسفالو گرافی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت الکترو آنسفالو گرافی دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت الکترو آنسفالو گرافی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت الکترو آنسفالو گرافی :

الکتروآنسفالوگرافی

الکتروآنسفالوگرافی، یکی از اصطلاحات به‌کار رفته در روان‌شناسی فیزیولوژیک بوده و به معنای دستگاهی است که به وسیله الکترودهایش روی پوست قرار گرفته و فعالیت کورتکس مغز و نوسانات پی‌درپی پتانسیل‌های خارج سلولی را ثبت می‌کند.

فهرست مندرجات

۱ – مقدمه
۲ – فرکانس‌ها
۳ – مطالعه بیماری
۴ – واحد تقویت‌کننده
۵ – مزیت و محدودیت
۶ – پانویس
۷ – منبع

مقدمه

الکتروآنسفالوگرافی، شامل الکترودهایی است که روی پوست سر قرار گرفته و فعالیت کورتکس مغز را ثبت می‌کند. اعمال برتر مغز انسان با همکاری مداوم تالاموس – قشر مغز انجام می‌گیرد. آکسون نورون‌های هسته‌های پشتی تالاموس به قشر مغز می‌رود و قشر مغز پیام‌ها را به تالاموس پشتی برمی‌گرداند. ثبت امواج از سطح قشر مغز (الکتروکورتیکوگرام) و یا از پوست سر (الکتروآنسفالوگرافی) نوسانات پی‌درپی پتانسیل‌های خارج سلولی را آشکار می‌سازد.

[۱] رستمی، پروین، فیزیولوژی اعصاب و غدد درون‌ریز، ص۲۵۵، تهران، اطلاعات، ۱۳۷۸، چاپ اول.

در استفاده از الکتروآنسفالوگرافی (EEG)، فرض بر این است که مشکلات یادگیری و رفتاری احتمالا از نقص جزئی در کار مغز ناشی می‌شود؛ که از این طریق می‌توان آن را ارزیابی کرد. الکتروآنسفالوگرافی به صورت خطوط موازی و موج‌دار، به تعداد واحدهای تقویت‌کننده (کانال‌ها) ظاهر می‌گردد. نوار ثبت شده از تک‌تک الکترودها با آرایش‌های مختلف، موسوم به مونتاژ، روی کاغذ ثبت می‌شود.

فرکانس‌ها

فرکانس‌های EEG به شرح زیر تقسیم می‌شوند: فعالیت دلتا، فعالیت بتا، فعالیت آلفا، فعالیت تتا.

[۲] نلسون، ریتا ویکس، اختلال‌های رفتاری کودکان، ص۲۰۸، ترجمه محمدتقی منشی طوسی، مشهد، آستان قدس رضوی، ۱۳۷۱، چاپ سوم.

فرکانس‌های مذکور، به عوامل مختلفی از جمله سن، حالت هشیاری، جایگاه ثبت امواج، تاثیر داروها و بیماری‌ها بستگی دارد. در EEG کودکان، فرک

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.