پاورپوینت نمایندگی تجارتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت نمایندگی تجارتی دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت نمایندگی تجارتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت نمایندگی تجارتی :

پاورپوینت نمایندگی تجارتی

عاملی (پاورپوینت نمایندگی تجارتی) از مباحث مطرح در علم حقوق بوده و عامل کسی است که از طرف دیگری و به نام او و برای او کار انجام می‌دهد. نمایندگان تجارتی به دو نوع مستقل و غیر مستقل تقسیم می‌شوند. نمایندگان مستقل فعالیت‌های تجارتی خود را به طور مستقل انجام داده و تنها مطابق قراردادی که با طرف صاحب کار خود دارند، متعهد هستند. اما نمایندگان غیر مستقل به نام صاحب تجارت‌خانه عمل می‌کنند و کلیه امور را به نام و به حساب آمر خود انجام می‌دهند.

فهرست مندرجات

۱ – تعریف عامل
۲ – مقررات
۲.۱ – نمایندگان تجارتی غیر مستقل
۲.۲ – نمایندگان تجارتی مستقل
۳ – پانویس
۴ – منبع

تعریف عامل

عامل در لغت به معنای «عمل‌کننده، کارگر و کسی که امور مالی یا ملکی کسی دیگر را اداره کند» می‌باشد. در اصطلاح حقوقی مدنی و تجارت، عامل به کسی گفته می‌شود که از طرف دیگری و به‌نام او و برای او کار انجام می‌دهد خواه وکیل باشد خواه نماینده قانونی (مانند ولی قهری و وصی و قیم).

مقررات

عامل بودن و انجام عملیات تجارتی به عنوان عامل یکی از اقسام پاورپوینت نمایندگی تجارتی است. قانون تجارت به قائم مقام تجارتی و سایر نمایندگان تجارتی پرداخته که فقط تحت امر یا وکالت از طرف صاحب تجارتخانه عمل می‌کنند، در صورتی که امروزه نمایندگان تجارتی اقسام مختلفی دارند، برخی از آنها مستقل عمل می‌کنند و برخی به نام آمر خود. نمایندگان تجارتی ممکن است حتی به صورت حق‌العمل کار عمل کنند.
در هر صورت امروزه نمایندگان تجارتی به عنوان قائم مقام، وکیل تجارتی، عامل، نماینده انحصاری، نماینده غیر انحصاری، مأمور وصول و غیره نامیده می‌شوند. بنابراین نمایندگان تجارتی را می‌توان به دو نوع تقسیم کرد:

نمایندگان تجارتی غیر مستقل

این نمایندگ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.