پاورپوینت فن آوری اطلاعات جستجوی تخصصی دینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فن آوری اطلاعات جستجوی تخصصی دینی دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فن آوری اطلاعات جستجوی تخصصی دینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فن آوری اطلاعات جستجوی تخصصی دینی :


مقدمه


هر کس برای جستجوی مقالات ومطالب موردنیاز خود در اقیانوس اطلاعات اینترنت، به موتورهای جستجو نیازمند است. این موتورها به دو گروه عمومی و تخصصی تقسیم می شوند. بیشتر ما جستجوگرهای عمومی را می شناسیم که مشهورترین آنها «گوگل» و «آلتاویستا» است. اما جستجوگرهای تخصصی، موتورهایی هستند که در حیطه یک موضوع خاص جستجو می کنند. آنها پایگاه های مربوط به موضوع خود را در وب شناسایی و به پایگاه داده خویش اضافه می کنند. فرآیند تحقیق در این گونه موتورها مانند جستجوگرهای عمومی و معروف با وارد کردن واژه در کادر جستجو انجام می گیرد. در برخی از آنها علاوه بر جستجوی کلید واژه، جستجو از طریق فهرست راهنما و دسته بندی موضوعی اطلاعات نیز امکان پذیر است. البته گروهی، جستجو در یک موضوع خاص را تنها از طریق دسته بندی موضوعی و فهرست راهنما انجام می دهند.


جستجوگرهای تخصصی شامل جستجو در موضوعات کلی و عام و موضوعات جزئی و خاص می شود؛ مثلاً برای جستجو در زمینه دین چند نوع موتور جستجوی تخصصی وجود دارد؛ برخی از آنها شامل اطلاعات و پایگاه هایی درباره دین به صورت کلی و اعم از ادیان و مذاهب مختلف می شود و برخی دیگر فقط در یکی از ادیان یا مذاهب جستجو می کند، مانند جستجوگرهایی که در زمینه اسلام، مسیحیت، بودایی و یهودیت جستجو می کنند. تعداد موتورهای جستجوی تخصصی بسیار زیاد است و در بیشتر زمینه های علمی، اقتصادی، هنری و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد. در این نوشتار با قابلیت های گوناگون برخی از جستجوگرهایی آشنا می شوید که در زمینه ادیان جستجو می کنند. در شبکه جهانی اینترنت چندین موتور درباره ادیان وجود دارد که درباره اطلاعات متون و پایگاه های معنوی و دینی جستجو می کنند. با وجود اینکه اغلب این موتورها اظهار می کنند که هیچ تعصب و حساسیتی نسبت به هیچ دین، مذهب و فرقه خاصی ندارند، اما در اغلب آنها گرایش به مسیحیت و حساسیت نسبت به اعتقادهای آن به روشنی آشکار است. در جستجوگرهای مربوط به دین اسلام نیز اغلب، سایت ها و اطلاعات اهل سنت به چشم می خورد. با این حال آشنایی با این جستجوگرها جهت تحقیق درباره ادیان مختلف و مسائل و موضوعات عمومی ادیان مفید است.


ذکر این نکته لازم است که برخی از موتورهای جستجوی تخصصی، در اصل فهرست راهنمای تخصصی قرار دارند که دارای جستجو نیز می باشند، به گونه ای که در برخی از منابع اینترنتی از آنها تحت عنوان فهرست راهنما یا شاهراه اطلاعاتی نام برده می شود. بنابراین، در برخی از موارد آوردن این پایگاه تحت عنوان موتور جستجوی تخصصی خالی از تسامح نیست.


۱. جستجوگر ALL Things spiritual (همه چیزهای معنوی)


نشانی: http://www.spiritual.com


در واقع، این جستجوگر یک فهرست راهنماست، ولی قابلیت جستجو نیز دارد. همان طور که در شکل بالا می بینید امکان جستجو در کل سایت و همه موضوعات آن وجود دارد. این جستجوگر اطلاعات پایگاه داده خود را در ۱۲ موضوع دسته بندی کرده است که شامل ۱۲ دین و مذهب می باشد. هر کدام از این گزینه ها مانند دیگر فهرست های راهنما، به دسته های فرعی تقسیم می شود.


Angels Multifaith


Astrology New Age


Bahai Prophecies


Buddhism Shamanism


Christianity Shintoism


Confucianism Sikhism


Enlightenment Spiritualism


Hinduism Sufism


Islam Taoism


Jainism Unity


Judaism Veda


Meditation Zoroastrianism


Mind-Body More…


با کمک این جستجوگر می توانید اطلاعات نسبتاً جامعی درباره ادیان و مذاهبی مانند: اسلام، زردتشتی، هندو، وداء شینتو، آیین سیک، تصوف و برخی مباحث مرتبط با ادیان را بیابید.


این پایگاه اینترنتی امکان بحث و گفتگو، و پرسش و پاسخ در مورد ادیان مختلف را فراهم آورده است؛


مثلاً با انتخاب عنوان اسلام، با زیرعنوان هایی همچون :


توضیحاتی درباره اسلام؛


راهنمای سایت های اسلامی؛


مراکز آموزش اسلامی؛


تبلیغات اسلامی؛


سازمان های اسلامی؛

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.