پاورپوینت دیداری از سه دیدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت دیداری از سه دیدار دارای ۱۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت دیداری از سه دیدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت دیداری از سه دیدار :

سه دیدار داستانی است حقیقی از زندگی مردی که از فراسوی باور ما می‎آمد و آنان که طالب حقایق انسانی هستند و نه واقعیتهای صرفاً تاریخی که از نظر نویسنده همیشه با خطر تحریف قلم بدستان مزدور مواجه است می‎‎توانند گمشده خود را در این داستان بیابند.

صحنه‎های این داستان مربوط به دوره‎ای پر تلاطم و بحرانی در تاریخ ایران است و قهرمان آن کودکی است که از همان ابتدای داستان مشخص می‎شود تفاوتهایی با همسالان خود دارد. تلاش برای نشان دادن خصوصیات او با موفقیت رو‎ به رو می‎شود و در ماجرای دخالت او که اکنون نه سال بیشتر ندارد در دعوای یک طرفه پسر یکی از خوانین محلی با کودکی نحیف و خرد سال که به ناحق کتک خورده است به اوج می‎رسد. در این صحنه او پسر خان را مجبور به معذرت خواهی از کودک می‎کند. کشش و پردازش خوب شخصیت را به خوبی می‎توان در این صحنه مشاهده کرد زیرا خواننده را همیشه منتظر و مشتاق صحنه بعد نگاه می‎دارد تا ببیند در لحظه بعد چه پیش می‎آید.

«صاحبه بانو از صدر اتاق بانگ برداشت روح‎الله! روح‎الله به اطاعت روان شد.

– با زچه شده عمه جان؟ – عبدالله به جواد زور می‎گوید

– جواد زور نشنود این که کاری ندارد. – عبدالله جواد را می‎زند، بد می‎زند

– خب جواد نخورد؛ زدن که خوب و بد ندارد؛ بدش هم بد است خوبش هم بد، مگر آنکه به خاطر نخوردن مجبور شوی بزنی که تازه این طور زدن لازم است.»

بخش دوم کتاب به شرح دیدار روح‎الله خمینی با مرحوم مدرس پرداخته است. در این گفتگو روح‎الله اشکالات کار مرحوم مدرس را در زمینه مشروطیت یادآور می‎شود و شکست سیاست وی را در مقابله با دسیسه‎های رضاخانی متذکر می‎شود. این سخنان چنان بر مرحوم مدرس تأثیر می‎گذارد که پس از خروج وی از مجلس طلاب را مورد خطاب قرار می‎دهد و می‎گوید: این شیخ را نگین کنید. در این دیدارها که چند بار تکرار می‎شود داستان رنگ تاریخی به خود می‎گیرد و بیشتر تحلیل تاریخی به چشم می‎خورد تا داستان و این در حالی است که نویسنده در ابتدای کتاب هدف خود را نوشتن داستان اعلام کرده بود و نه تاریخ.

<

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.