پاورپوینت سه نکته برای مبلغان اقتصاد مقاومتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سه نکته برای مبلغان اقتصاد مقاومتی دارای ۱۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سه نکته برای مبلغان اقتصاد مقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت سه نکته برای مبلغان اقتصاد مقاومتی :

اقتصاد مقاومتی باید به موارد عینی در زندگی مردم ترجمه شود

تجربه نشان داده است که صحبت های کلی و صرفاً مفهومی (انتزاعی) نمی تواند گفتمان سازی کند، بلکه برای گفتمان سازی، علاوه بر مفاهیم انتزاعی، نیازمند مصادیق عینی، قابل مشاهده و ملموس در زندگی مردم هستیم.

رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود با تأکید چندباره بر مفهوم اقتصاد مقاومتی، به مصادیق عینی آن در زندگی مردم اشاره کردند. ایشان رفع بیکاری، رکود و مهار گرانی را از مصادیق تحقق اقتصاد مقاومتی دانستند. این شاخص ها برای مردم عینی و قابل لمس است.

به عبارت دیگر، اگر افرادی که به تبیین اقتصاد مقاومتی مشغول هستند، صرفاً با عبارات کلی و مفاهیم انتزاعی اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند، مخاطبان که اقشار مختلف مردم هستند، ارتباطی با اقتصاد مقاومتی برقرار نخواهند کرد و اثری در اذهان آنان نخواهد داشت. کلی گویی و صرف تأکید بر مفاهیم انتزاعی همچون عدالت محوری، رشدمحوری، دانش بنیان بودن و… هیچ کدام به تنهایی در گفتمان سازی مؤثر نخواهد بود. البته این حرف به معنای کنار گذاشتن این مفاهیم نیست، بلکه به معنای ناکافی بودن آن ها برای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی است.

همین مسئله نیاز دیگری را برجسته می کند که افراد فعال در حوزه ی تبیین گری باید به آن توجه داشته باشند و آن تسلط نسبی بر مسائل عینی و ملموس اقتصاد مقاومتی است. متأسفانه زیاد مشاهده شده است که افراد مبلغ اقتصاد مقاومتی به دلیل عدم تسلط بر این مسائل، صرفاً به کلی گویی می پردازند و لذا مخاطبان ارتباطی با اقتصاد مقاومتی برقرار نمی کنند.

رعایت تعادل در پرداختن به حقوق و تکالیف مردم در اقتصاد مقاومتی

مسئله ی مهم دیگری که مبلغان اقتصاد مقاومتی باید به آن توجه ویژه داشته باشند، حفظ تعادل در پرداختن به حقوق و تکالیف مردم در این عرصه است. در سال های اخیر، بیشتر مبلغان اقتصاد مقاومتی صرفاً از جنبه ی تکالیف مردم در اقتصاد مقاومتی با آن ها صحبت و گفت وگو کرده اند؛ مواردی از قبیل اصلاح الگوی مصرف، قناعت، خرید کالای ایرانی، کاهش مصرف انرژی و… این تکالیف مواردی درست است که باید به صورت مستمر به مردم گفته شود، اما برای آنکه مردم پذیرش درونی داشته باشند و این تکالیف را بپذیرند، لازم است حقوق آن ها در اقتصاد مقاومتی نیز تبیین شود.

ما این ظرافت در تبیین اقتصاد مقاومتی را در بیانات رهبر معظم انقلاب شاهد هستیم. ایشان در دیدار کارگران در روز کارگر، هم زمان که به تکلیف کارگران در تولید باکیفیت اشاره می کنند، به مسئله ی امنیت شغلی آن ها نیز اشاره می کنند. در نگاه ر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.