پاورپوینت پلانول، گزاویه دو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت پلانول، گزاویه دو دارای ۱۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت پلانول، گزاویه دو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت پلانول، گزاویه دو :

محتویات

۱ ولادت
۲ تحصیلات
۳ وفات
۴ آثار
۵ وابسته‌ها

ولادت

در سوم فوریه ۱۹۲۶ در پاریس به دنیا آمد.

تحصیلات

وی در ۱۹۴۱ موفق به دریافت دیپلم در ادبیات و علوم و لیسانس علوم انسانى و در ۱۹۴۶ اگرژه جغرافیا شد. در ۱۹۵۶، با ارائه پایان‌نامه‌اى با عنوان «از دشت پامفولیا تا دریاچه‌هاى پیسیدیا»، به اخذ درجه‌ى دکترى علوم انسانى نایل آمد. وى به زبان‌هاى انگلیسى، آلمانى، پرتغالى، اسپانیایى، ترکى و عربى مسلط بوده و از متون فارسى بهره لازم را مى‌برد.

در زمینه‌ى جغرافیاى کشورهاى اسلامى، به‌ویژه شرق میانه و ایران، تحقیقاتى انجام داده است. محققین بسیارى از کشورهاى مختلف از شاگردان او بوده‌اند. در ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۴، استادیار جغرافیا، در ۱۹۵۴ دانشیار و در ۱۹۵۶ استاد مسئول کنفرانس‌ها و پس از آن استاد جغرافیا در دانشگاه سوربن بود. در ۱۹۶۰ استاد جغرافیا در دانشکده‌ى ادبیات و علوم انسانى نانسى و از ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۹ مدیر مطالعات جغرافیایى آن دانشکده بود.

از ۱۹۶۹ استاد کرسى جغرافیاى آفریقاى شمالى و صحرا، از ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ مدیر گروه جغرافیاى دانشگاه سوربن و از ۱۹۶۹ تا بازنشستگى استاد کرسى دروس جغرافیایى کشورهاى اسلامى افریقاى شمالى و خاورمیانه در انستیتوى ملى زبان‌ها و تمدن‌هاى مشرق‌زمین بود.

او همچنین عضو آکادمى اروپا و استاد ممتاز دانشگاه سوربن که از ۱۹۶۰ عضو شوراى انستیتوى مطالعات ترکدر دانشگاه پاریس، از ۱۹۷۱ به بعد، دبیر کل کنفرانس دایمى اروپایى در زمینه مطالعات ترکدر دانشگاه پاریس، از ۱۹۷۱ به بعد، دبیر کل کنفرانس دایمى اروپایى در زمینه مطالعات روستایى، از ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۵ و از ۱۹۷۷ به بعد، عضو کمیته‌ى مشورتى دانشگاه‌ها، از ۱۹۷۴ عضو مکاتبه‌اى جامعه‌ى جغرافى‌دانان ایتالیا، از ۱۹۷۶ رئیس کمیسیون جغرافیاى تاریخى در کمیته‌ى ملى جغرافیا و از ۱۹۷۷ عضو همان کمیته بوده است.

از ۱۹۶۱ عضو هیئت تحریریه مجله جغرافیاى شرق بود و از ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۲ مدیریت همان نشریه را به عهده داشت. از ۱۹۶۹ با مجله‌ى تورسیا، از ۱۹۷۰ با روزنامه مناطق در حال توسعه دانشگاه ایلینویز غربى و مجله اکتاژئوگرافیکا، از ۱۹۷۶ با مجله‌ى جغرافیا (تهران) و از ۱۳۶۵ با فصلنامه تحقیقات جغرافیایى ایران همکارى داشت.

در ۱۹۶۵ مدیریت و ویراستارى بخش اعظم راهنماى ترکیه را بر عهده گرفت. در ۱۹۶۶ با راهنماى ایران و راهنماى مصر و در ۱۹۷۳ با راهنماى الجزایر همکارى داشت. همچنین مدیریت علمى انتشارات انستیتوى جغرافیاى دانشکده ادبیات و علوم انسانى نانسى و انتشارات دپارتمان جغرافیاى دانشگاه سوربن را بر عهده داشت. در ۱۹۵۹ مفتخر به دریافت مدال بزرگ از انجمن جغرافیا (جایزه لیدوکرک) و در ۱۹۶۰ موفق به اخذ مدال برنز از مرکز ملى مطالعات عل

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.