پاورپوینت آیت اللّه شیخ محمد اصفهانى


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آیت اللّه شیخ محمد اصفهانى دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آیت اللّه شیخ محمد اصفهانى،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آیت اللّه شیخ محمد اصفهانى :

محتویات

۱ ولادت
۲ تحصیلات
۳ وفات
۴ آثار
۵ منابع مقاله
۶ وابسته‌ها

ولادت

وى در سال ۱۰۶۲ ه‍.ق در یک خانواده روحانى در اصفهان به دنیا آمد.

تحصیلات

او از همان اوان کودکى به تحصیل علوم متداول آن زمان مشغول شد و بخاطر هوش سرشارش در سیزده سالگى از تحصیل معقول و منقول فراغت یافت. پس از طى مراحل تحصیل و کمالات، به مرتبه‌اى رسید که از او به عنوان یکى از فقهاى بزرگ و نامدار اواخر دولت صفویه نام برده مى‌شد و در اغلب علوم عقلى و نقلى و فنون اصلى و فرعى اسلامى، وحید عصر و اعجوبه دهر بوده است.

او به واسطه پدرش تاج‌الدین حسن، از ملا حسنعلى پسر ملا عبداللّه شوشترى که از مشایخ علامه مجلسى بوده است، روایت مى‌کند. علت اشتهار او به فاضل هندى نیز به مناسبت همراهى او با پدرش در سفر هندوستان بوده است که مدتى در آنجا اقامت گزید و بر خلاف رضایت و میل باطنى‌اش به (فاضل هندى) مشهور گردیده است.

منابع از اساتید او یادی نکرده‌اند، گرچه برخی از منابع اولین استاد او را پدرش تاج‌الدین حسن بن شرف‌الدین فلاورجانی اصفهانی دانسته‌اند.

وفات

او در سال ۱۱۳۷ ه‍.ق (که مصادف بود با فتنه افغان و تسلط آنان بر اصفهان) دار فانى را وداع نمود و آرامگاه او در تخت فولاد، بالاتر از قبر خواجوئى مى‌باشد. حاج ملا محمد نائینى نیز که ملقب به (فاضل) بود در سال ۱۲۶۳ ه‍.ق در اصفهان وفات یافت و در جنب آرامگاه فاضل هندى مدفون گردید که به همین مناسبت این آرامگاه را مردم اصفهان (فاضلان) مى‌گویند.

آثار

وى قبل از ۱۲ سالگى شروع به تألیف کتا

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.