پاورپوینت آیت‌الله سید محمدکاظم شریعتمدارى


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آیت‌الله سید محمدکاظم شریعتمدارى دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آیت‌الله سید محمدکاظم شریعتمدارى،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آیت‌الله سید محمدکاظم شریعتمدارى :

محتویات

۱ ولادت
۲ تحصیلات
۳ مرجعیت
۴ وفات
۵ آثار
۶ وابسته‌ها

ولادت

در سال ۱۲۸۲، در تبریز متولد شد. وى از سلسله ساداتى است که نسبش به امام سجاد(ع) منتهى مى‌شود. یکى از اجداد وى، ابوالقاسم جعفر بن حسین از نوادگان حسن اَفطَس بن على اصغر بن امام زین‌العابدین بوده که اکنون در بروجرد به امامزاده جعفر معروف است.

تحصیلات

ایشان تحصیلاتش را در علوم دینى در تبریز آغاز کرد و قبل از سن بلوغ در درس مکاسب حاضر شد و در ۱۸ سالگى خود مکاسب تدریس مى‌نمود.

وى پس از طى مقدمات و سطوح نهایى، چندى از مجلس درس آیت‌الله میرزا صادق و آیت‌الله حاج میرزا ابوالحسن انگجى استفاده نمود و ضمنا سطوح عالى رسائل و مکاسب را تدریس مى‌کرد. در سال ۱۳۴۳ق مهاجرت به قم نمود و در مجلس درس آیت‌الله عبدالکریم حائرى یزدى حاضر شد و حکمت را از آقا شیخ على‌اکبر یزدى آموخت و دو مرتبه به نجف اشرف مسافرت کرده و از درس آیات عظام: محمدحسین نایینى، سید ابوالحسن اصفهانى و ضیاءالدین عراقى استفاه نمود. دروس اخلاقى و فقهى را نیز نزد آیت‌الله حاج میرزا جواد ملکى تبریزى آموخت. وى اجازه و تصدیق اجتهاد خود را از حضرات آیات: عراقى، اصفهانى و عبدالکریم حائرى یزدى دریافت نمود. بنا بر دعوت علماى تبریز از عراق به ایران مراجعت و در تبریز به تدریس فقه و اصول پرداخت تا سال ۱۳۶۹ق که به درخواست گروهى از فضلاء تبریزى مقیم قم، به حوزه قم برگشت و مشغول به تدریس فقه و اصول استدلالى شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.