پاورپوینت آیت‌الله علی کریمی جهرمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آیت‌الله علی کریمی جهرمی دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آیت‌الله علی کریمی جهرمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آیت‌الله علی کریمی جهرمی :

کریمی جهرمی، علی

نام
کریمی جهرمی، علی

نام‌های دیگر

آیت‌الله کریمی جهرمی

جهرمی، علی

کریمی، علی

نام پدر

فرج الله

متولد

۱۳۲۰ش

محل تولد

جهرم

رحلت

اساتید

اعتمادى، ستوده، فاضل موحدی لنکرانی

برخی آثار

الدر المنضود فی أحکام الحدود

عنایات حضرت مهدی موعود(عج) به علماء و مراجع تقلید

‏مهاجر الی الله: سیری در زندگی‌نامه مجاهد بزرگ آیت‌الله سید عبدالحسین لاری قدس‌سره

کد مؤلف

AUTHORCODE05742AUTHORCODE

علی کریمی جهرمی استاد فقه، اصول، اخلاق، تفسیر و نهج‌البلاغه، پسر مرحوم حاج فرج الله کریمى، در سال ۱۳۲۰ش در شهرستان جهرم به دنیا آمد.

کسب علم و دانش

پس از گذراندن مقدارى از دروس مقدمات حوزه در جهرم، وارد شیراز شدند و از محضر استادان بزرگى چون آیت‌الله سید محمدباقرآیت‌اللهى و شیخ حسین دارابى بهره گرفتند. پس از دو سال براى ادامه و تکمیل تحصیلات حوزوى در مقاطع مقدمات، سطح و خارج به قم مهاجرت کرده و در مدرسه رضویه ساکن شدند. در این شهر مقدس از درسهاى مختلفى خوشه‌ها چیدند که استادان دوره سطح وى عبارتند از: اساتید معظم اعتمادى (قوانین و رسائل)، ستوده و شیخ محمد على امینیان(شرح لمعه)، سید حسین آیت‌الله الهى (مختصر المعانى)، فاضل لنکرانى (مکاسب) و سید محمدباقرطباطبایى معروف به سلطانى (کفایه).

از استادان مقطع عالى حوزه علمیه قم – درس خارج مى‌توان از: آیات عظام، شیخ عباسعلى شاهروى و میرزا هاشم آملى و سید محمد یزدى معروف به داماد (اصول)، شیخ مرتضى حائرى (فقه)، شیخ محمد على اراکى (اصول در حدود هفت سال)، امام خمینى (فقه و اصول حدود یک سال)، محمدرضا گلپایگانى (فقه حدود ۲۶ سال)، شهید مفتح (منظومه سبزوارى)، حاج آقا حسین فاطمى و شیخ عباس تهرانى (اخلاق) نام برد.

وی از ناحیه آیات عظام: گلپایگانى، نجفى مرعشى و اراکی «اجازه روایى» و از آقاى گلپایگانى و از سید احمد خوانسارى و محمد على اراکى اجازه‌هاى فقهى در امور حسبیه دارند. البته دو تقریظ حضرت آیت‌الله گلپایگانى بر دو کتاب وى، حکایت از جایگاه علمى و فقهى او دارد.

تأسیس مؤسسه «راسخون» جهت چاپ و نشر کتاب‌هاى فرهنگى – دینى و رسیدگى به امور فقراء از خدمات دینى – اجتماعى ایشان به شمار مى‌رود.

پس از ۱۰ سال اقامه نماز جماعت در برخى مساجد قم، حدود ۱۵ سال است که در مسجد نو این شهر به اقامه نماز جماعت مشغول هستند. در فقه، اصول، نهج‌البلاغه، علم حدیث و تفسیر تبحّر دارند و الان به تدریس خارج فقه حوزه و حدیث و اخلاق (در مسجد رضوى)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.