پاورپوینت شیخ عباسعلی ادیب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت شیخ عباسعلی ادیب دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت شیخ عباسعلی ادیب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت شیخ عباسعلی ادیب :

محتویات

۱ ولادت
۲ تحصیلات
۳ وفات
۴ آثار
۵ منابع مقاله
۶ وابسته‌ها

ولادت

در سال ۱۳۱۵ق، برابر با ۸ مهرماه ۱۲۷۶ش، در منطقه حبیب‌آباد برخوار اصفهان زاده شد.

تحصیلات

وى تحصیلات خود را در حوزه علمى اصفهان و در محضر اساتیدى چون: میرزا محمد على معلم حبیب‌آبادى، شیخ على یزدى، حکیم شیخ محمد خراسانى، آقا سید‌ ‎عبدالحسین سید‌ ‎العراقین، آقا میرزا یحیى بیدآبادى، حاج میر محمد صادق خاتون‌آبادى، شیخ على عاشق‌آبادى، آخوند گزى و آخوند کاشى سپرى کرد. آنگاه موفق به اخذ اجازه از بزرگانى شد که آیات عظام: سید‌ ‎محمدباقردرچه‌اى، سید‌ ‎ابوالحسن اصفهانى و سید‌ ‎محمد حجت کوه‌کمره‌اى، از آن جمله‌اند.

وى در رشته‌هاى علمى گوناگون همچون؛ فقه، اصول و حتى ادبیات عرب، مجتهد بود و در مسائل منطق، حکمت، فلسفه، هیئت، نجوم و ریاضى، تسلط کامل داشت، با زبان فرانسه به خوبى آشنا بود و اشعارى به این زبان مى‌سرود. وى در اسطرلاب، هندسه، لگاریتم نیز صاحب‌نظر بود و به همین علت، شیخ‌العلماى اصفهان و شیخ بهایى زمان لقب گرفت.

نکته‌اى که در باب مقام علمى آن بزرگوار، شایان ذکر است، این که ایشان همه تحصیلات خود را در اصفهان گذراند و بدون این که حوزه‌هاى علمى دیگرى را درک کرده باشد، به این مرتبه والاى علمى رسید. البته سفر کوتاهى هم به نجف داشته، اما این سفر در زمانى صورت گرفت که مراتب بالاى علمى خود را طى کرده بود.

ایشان از بین رجال و بزرگان اسلامى، به صاحب بن عبّاد، توجه خاصى داشت به طورى که تنها تألیف تاریخى – رجالى وى، «هدیه العباد» نام دارد و به شرح زندگانى صاحب بن عبّاد اختصاص اختصاص یافته است. البته علت اقدام آن مرحوم به تألیف این شرح حال، ا

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.