پاورپوینت معصومی شاهرودی، علی اصغر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت معصومی شاهرودی، علی اصغر دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت معصومی شاهرودی، علی اصغر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت معصومی شاهرودی، علی اصغر :

محتویات

۱ ولادت
۲ تحصیلات
۳ جهاد سیاسی
۴ پس از پیروزی انقلاب اسلامی
۵ وفات
۶ آثار
۷ وابسته‌ها

ولادت

علی‌اصغر معصومی فرزند حاج ملا عباس در سال ۱۳۰۵ش در روستای ابرسج – از نواحی بخش بسطام – شاهرود در استان سمنان متولد شد.

تحصیلات

علی‌اصغر تا کلاس ششم ابتدایی را در روستای ابرسج تحصیل کرد. آن گاه پس از تبعید رضاخان و بازگشایی حوزه‌های علمیه، وی به اتّفاق پانزده نفر از جوانان متدین روستای ابرسج با راهنمایی حجت‌الاسلام شیخ علی واعظی برجسته، وارد حوزه علمیه ابرسج شد و به تحصیل علوم دینی پرداخت.

وی پس از خواندن جامع المقدمات همراه استادش شیخ علی واعظی برجسته، به مدرسه علمیه قلعه شاهرود رفت و مدّت سه سال را درآن مدرسه و نیز مدرسه بازار به تحصیل نزد بزرگانی همچون: شیخ علی واعظی برجسته، آیت‌اللّه حاج شیخ علی‌اصغر دانش پژوه، آیت‌اللّه اشرفی و آیت‌اللّه سجودی پرداخت. سپس در پانزده سالگی به حوزه علمیه مشهد عزیمت نموده و از محضر اساتیدى همچون حضرات آیات حاج سید هادى میلانى، حاج میرزا جواد تهرانى، میرزا هاشم قزوینى، سید احمد مدرس یزدى، کسب فیض و معرفت نمود.

سپس عازم نجف اشرف شده و از محضر آیات عظام و مراجع تقلید بنام تشیع به مدت ۱۵ سال تلمّذ نمود. اساتید ایشان در نجف اشرف عبارت بودند از آیات عظام: شاهرودى، حکیم، خوئى، امام خمینى(ره)، بروجردى، میرزا هاشم آملى، میرزا یحیى یزدى و میرزا باقر زنجانى.

وى پس از ۱۵ سال تلاش بى وقفه در امر تحصیل و وصول به درجه اجتهاد به ایران بازگشته و پس از پیروزى انقلاب اسلامى ایران به درخواست مردم تربت حیدریه و دستور مستقیم حضرت امام خمینى(ره)، امامت جمعه این شهرستان را تقبل نمودند. و به تدریس درس خارج فقه و اصول نیز مشغول شدند.

جهاد سیاسی

پس از به قدرت رسیدن حزب بعث، خفقان عجیبی درعراق حاکم شد و به دلیل مبارزه بعث با دین و علما همه ایرانیان ساکنِ عراق را به ایران باز گرداندند یا درمرزها آواره کردند و در این راه از هیچ جنایتی فرو گذار نکردند. زمانی که نهضت پانزدهم ۴۲ خرداد رخ داد، روابط سیاسی ایران وعراق وخیمتر شد. و علمای ایران برای اعتراض به این دستگیر امام درس های خود را تعطیل کردند.

در عراق نیز برای دفاع از حضرت امام درسهای مراجع تعطیل شد. امام پس از تبعید به ترکیه وارد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.