پاورپوینت منافع الأغذیه و دفع مضارها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت منافع الأغذیه و دفع مضارها دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت منافع الأغذیه و دفع مضارها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت منافع الأغذیه و دفع مضارها :

محتویات

۱ ساختار
۲ گزارش محتوا
۳ وضعیت کتاب
۴ منابع مقاله

ساختار

این اثر در ۱۹ فصل تدوین شده است که در هر فصل منافع و مضرات یکى از انواع مواد غذایى یا نوشیدنى‌ها با بیان انواع و اقسام آن بیان شده است.

گزارش محتوا

این کتاب نیز همانند بسیارى دیگر از آثار رازى حاصل تجربیات و تحقیقات ارزشمند مؤلف است. به طور کلى مى‌توان گفت چند عامل باعث شده که این اثر در میان آثار برجاى مانده در حوزه پزشکى قدیم حائز اهمیت باشد:

قدمت این اثر: باید توجه داشت که قبل از نگاشته شدن این اثر، تنها کتاب‌هاى معدودى در این زمینه نوشته شده که بسیارى از همان‌ها هم اکنون به دست ما نرسیده است.
جامعیت اثر: نگاهى به تألیفاتى که در این موضوع شده بیان‌گر این مطلب است که حتى آثارى که بعد از این اثر تألیف شده‌اند، رتبه‌اى پایین‌ترى در جامعیت موضوع کسب مى‌کنند.
از آنجایى که نویسنده این اثر، طبیبى است با تجربه، نگاشته‌هاى او نیز

مملوّ از مشاهدات و تجربیات شخصى اوست و از این‌رو حتى بر تألیفات ابن سینا هم ترجیح دارد. البته یک مطلب را نباید نادیده انگاشت و آ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.