بررسی گزارشات مربوط به مدل های کسب و کار الکترونیکی ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بررسی گزارشات مربوط به مدل های کسب و کار الکترونیکی ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۲ صفحه


بخشی از ترجمه :

نتیجه گیری
با توجه به رشد و توسعه سریع تجارت الکترونیک، مفهوم مدل کسب و کار هم در میان دانشگاهیان و هم در میان کنشگران مورد توجه و تمرکز قرار گرفته است. مدل کسب و کار یک شناخت عقلانی انتزاعی در مورد چگونگی ایجاد شرکت، ارزش های تعیین شده برای شرکت و مبنای کسب مزیت رقابتی برای شرکت است. اگرچه، تعریف صحیحی از مدل کسب و کار هنوز ارائه نشده است اما ما در این پژوهش دریافتیم که دیدگاه تحقیقاتی نشان می دهد که مدل های کسب و کار بر مبنای تجارت الکترونیک بیشتر بر روی دیدگاه ایجاد ارزش متمرکز است ( تقریبا ۸۰ درصد از کل مقالات) و در این راستا دو طبقه بندی وجود دارد: طبقه بندی EBMO ( تقریبا ۵۰ درصد مقالات از دیدگاه ایجاد ارزش) و مدل ارزش e ^3 ( که ۱۵ درصد از آن مقالات) را تشکیل می دهد.

عنوان انگلیسی:A Literature Review of Representation Models of E-Business Models from the Perspective of Value Creation~~en~~

۴ Conclusion Due to the rapid development of e-commerce, the concept of business model has been the focus of substantial attention from both academics and practitioners [2]. Business model is abstract rational cognition about how corporation created, delivered and obtained value and is the enterprise’s core competitive advantages. Although, the business model is often studied without an explicit definition of the concept, our review found that research perspective of representation models of e-commerce business model mostly concentrated on value creation perspective (approximately 80% of all articles) and there are two categories: EBMO (approximately 50% of the articles from the perspective of value creation) and e3 -value model (15% of those articles).

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.