تسهیل یادگیری مشاهده ای توالی محرک با تحریک جریان مستقیم فراقشری آندی غشای پیش محرک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی تسهیل یادگیری مشاهده ای توالی محرک با تحریک جریان مستقیم فراقشری آندی غشای پیش محرک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۴ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

مهارت های محرک، شامل دنباله های حرکت پیچیده را می توان با مشاهده یک مدل بدون تمرین فیزیکی مهارت کسب کرد، رخدادی که با عنوان یادگیری مشاهده ای شناخته شده است. یادگیری مشاهده ای مهارت های محرک غشای حافظه زیرلایه ی مغز را برای تمرین فیزیکی درگیر می کند، و این طور پنداشته می شود که واسط این کار شبکه مشاهده اقدام می باشد، که مدار fronto-parietal دو جانبه با ویژگی های آینه مانند می باشد. ما اثرات tDCS آندی را روی غشای پیش حرکتی آزموده ای، یعنی گره کلیدی شبکه مشاهده اقدام، یا یادگیری مشاهده ای یک وظیفه زمان پاسخ سریال. نتایج نشان دادند که tDCS آندی در عرض مشاهده دنباله ای که باید آموخته شود زمان واکنش را در تست رفتاری متعاقب تسهیل می کند. این مطالعه شواهدی ارائه می کند که قابلیت تهییج فزاینده AON در عرض مشاهده می تواند باعث تسهیل کسب مهارت محرک بعدی شود.

 

بحث

نتایج نشان می دهند که مشاهده دنباله ای مرتب شده از فشار بر روی کلیدها بدون اقدامی باعث تسهیل RT در مراحل ابتدایی وظیفه زمان واکنش سریال متعاقب آن می شد و این نشان می دهد که یادگیری مشاهده ای رخ داده است. مزیت RT دیدن دنباله مرتب شده در گروه جعلی / مرتب شده گذرا بود و در کل فاز تمرین فیزیکی طولانی SRTT ثابت نبود. در مقابل، مزیت RT گروه tDCS / مرتب سازی شده در طول تمرین فیزیکی SRTT متعاقب در حین حفظ دقت نسبت به دیگر گروه ها افزایش یافت. این یافته دوم اولین اثباتی است که نشان می دهد افزایش قابلیت تحریک یک حیطه از شبکه مشاهده اقدام با tDCS آندی در عرض مشاهده اقدام باعث پیشرفت یادگیری محرک مشاهده ای می شود و گزارشی را تکمیل می کند که یادگیری مشاهده ای بواسطه ایجاد اختلال در فعالیت PM در عرض مشاهده ناقص شده است. با در نظر گرفتن این یافته ها یکدیگر مشخص می شود که PM بخشی حیاتی از یک مدار عصبی است که مشاهده حرکت را به خاطره ای محرک تبدیل می کند که پس از آن بواسطه تمرین فیزیکی به سطح می آید.

عنوان انگلیسی:Anodal transcranial direct current stimulation over premotor cortex facilitates observational learning of a motor sequence~~en~~

Abstract

Motor skills, including complex movement sequences, can be acquired by observing a model without physical practice of the skill, a phenomenon known as observational learning. Observational learning of motor skills engages the same memory substrate as physical practice, and is thought to be mediated by the action observation network, a bilateral fronto-parietal circuit with mirror-like properties. We examined the effects of anodal tDCS over premotor cortex, a key node of the action observation network, with on observational learning of a serial response time task. Results showed that anodal tDCS during observation of the to-be-learned sequence facilitated reaction times in the subsequent behavioral test. The study provides evidence that increasing excitability of the AON during observation can facilitate later motor skill acquisition.

 

Discussion

The results show that observing an ordered sequence of key presses without acting facilitated RT in the early stages of an immediately subsequent serial reaction time task, indicating that observational learning took place. The RT benefit of having observed the ordered sequence was transitory in the sham/ordered group, and did not persist throughout the prolonged physical practice phase of the SRTT. In contrast, the RT advantage of the tDCS/ordered group increased progressively throughout physical practice of the subsequent SRTT while maintaining accuracy relative to the other groups. This latter finding is the first demonstration that increasing the excitability of an area of the action observation network with anodal tDCS during action observation enhances observational motor learning, and complements the report that observational learning is impaired by disrupting PM activity during observation (Cantarero et al., 2011). Together, these findings indicate that PM is a critical part of a neural circuit that translates movement observation into a motor memory which is then elaborated by physical practice.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.