عوامل در انتخاب و تطبیق مربیان اجرایی در سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی عوامل در انتخاب و تطبیق مربیان اجرایی در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۵ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

اهداف این مقاله، ارزیابی کردن تاثیراتی است که بر روی انتخاب و تطابق مربیان با مدیران اجرایی در سازمان ، تاثیر دارد. انتخاب مربیان یکی از مهم ترین موضوعات است و ذینفعان مختلفی به صورت ثابت در انتخاب و تطابق تصمیم گیری ها، دخیل هستند. این مقاله ی مفهومی، از تحلیل بحرانی و مباحث در مورد گستره ی عظیمی از مقالات، تلاش می کند تا این موضوع را در عمل بررسی کند. این مقاله ، روند گزینش و تطابق را در یک قالب کاری مفهومی قرار می دهد و یک دیدگاه سیستمی را در مورد روند های سازمانی دخیل در این روند  ارائه می کند. ازین رو موجب گسترش مباحثی می شود که عوامل مختلف بر روی آن تاثیر دارند. این مقاله این موضوع را مطرح می کند که سازمان ها باید تمرکز خودشان را بر روی آماده سازی مدیران اجرایی قرار دهند تا بتوانند پتانسیل خودشان را برای آموزش افراد به حداکثر برسانند و در این روند، باید توجه خودشان را معطوف به مربیان بکنند نه این که تحت تاثیر موضوع تطبیق قرار بگیرند.

 

جمع بندی
این مقاله یک مدل زمینه ای از روند گزینش در مربی گری اجرایی ، ارائه کرده است و معتقد است که تطبیق مربی ها با مدیران اجرایی مبتنی بر سازگاری اولیه ی مناسب و یا دیگر عوامل تنوع سطحی، ممکن است موثر و یا ضروری نباشد. این مدل روند های دخیل در گزینش مربی ها توسط سازمان ها و روابط بین آن روند ها و ذینفعان مختلف را مورد بررسی قرار می دهد. به عنوان مثال می توان مشاهده کرد که ذینفعان مختلف در این روند نیاز دارند تا درک کنند که هر فرد چگونه می خواهد در روند تطبیق نظر خودش را ارائه کند تا بتواند خروجی های مورد نظر خودش را به دست بیاورد. در غیر این صورت، هزینه های کلی ممکن است از هزینه های خود دوره ی مربی گری هم بیشتر باشد.
این مقاله همچنین مقالات مرتبط با تعلیم را هم بررسی می کند که این مقالات می توانند نکات خوبی را برای سازمان مشتری و مدیران اجرایی که می خواهند مربی گری دقیقی را بر اساس تنوع سطحی داشته باشند ارائه کند. همچنین به این نکته اشاره شده است که انتخاب های گزینش بر اساس تطبیق سطحی و عمقی، بر روی روابط در مراحل اولیه چه تاثیری دارد و این که وقتی اعتماد ایجاد می شود، این روابط کم کم تاثیر خودشان را از دست می دهند.

عنوان انگلیسی:Factors in the selection and matching of executive coaches in organisations~~en~~

Abstract

The objective of this paper is to explore factors that impact on the selection and matching of coaches with executives in organisations. Selection of coaches is seen to be of utmost importance and a number of different stakeholders are invariably involved in the selection and matching decisions. This conceptual paper uses critical analysis and discussion of a wide range of literature in order to explore the issues at play. The paper positions selection and matching within a conceptual framework and offers a systemic perspective on the organisational processes involved. It thus widens the debate on which actors exert influence. The paper argues that organisations should focus on preparing the executive to be better equipped to maximise their potential for being coached, focusing on selecting coaches, rather than being distracted by the matching question.

 

Conclusion

This paper has presented a context model of the selection process in executive coaching and has argued that matching coaches with executives based on the right ‘chemistry’ and other surface diversity factors may be neither necessary nor effective. The model highlights the processes involved in the selection of coaches by organisations and the relationships between these processes and the different stakeholders. It can be seen, for example, that the different stakeholders in the process need to understand how everybody wants to have a say in matching in order to achieve desired outcomes. If they do not, then the cumulative costs may well exceed the cost of the coaching itself. The paper also explored the mentoring literature, which offers useful pointers for client organisations and executives who wish to coach explicitly on surface diversity issues, such as culture and gender. It was further noted how selection choices based on matching surface and deep factors impacts on rapport in the initial stages of the relationship and that these factors become less important over time as trust is built.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.