مدیریت کیفیت در بخش سلامت: موقعیت موردی در یک بیمارستان در جنوب هند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی مدیریت کیفیت در بخش سلامت: موقعیت موردی در یک بیمارستان در جنوب هند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۸ صفحه


بخشی از ترجمه :

عملکرد برتر
تحلیل مدیریت کیفیت با استفاده از معیار MBNQA در موارد بیمارستانی بیانگر این است که مدیریت متعهد یک عامل موثر در افزایش مدیریت و ایجاد فضای تقویت سازمانی می باشد.این بیمارستان بصورت موثر و علی رغم وجود ساختار کلی از چشم انداز مدیریتی در آغاز کار استفاده کرده است.
قضاوت بر این است که توسعه منابع انسانی با توجه به آموزش پیوسته و پیشرفت حرفه ای موثر بوده است.تاکید بر مشتری منجر به افزایش رضایت می شود که به نوبه خود از عوامل موثر در تغییر سیستم درمانی است.تحلیل سنجش و مدیریت دانش و اطلاعات در سیستم اطلاعاتی بیمارستانی یکی از نقاط ضعف این بیمارستان می باشد. همچنین اطلاعات محدودی برای ایجاد محرک در عملکرد بیمارستانی در هند وجود دارد که خود یکی از چالش های مقایسه این بیمارستان با دیگر بیمارستانهای کشور می شود.

عنوان انگلیسی:Quality management in healthcare: the case of a South Indian hospital~~en~~

Superior performance

The analysis of quality management using MBNQA criteria of the case hospital demonstrates that committed leadership is a driver for management accountability and creation of environment for empowerment and organizational agility. The hospital has effectively implemented the leadership’s vision even though it has a top-down structure at the outset. Human resource development is judged to be highly effective based on training, continuous learning and professional development activities. Customer focus has resulted in high customer loyalty, which is a positive change in a traditional healthcare system that is primarily provider based. Measurement, analysis and knowledge management and information technology based hospital information systems is an area of weakness for the case hospital. Also, there is a very limited amount of information for benchmarking hospital performance in India and that in itself poses challenges for comparisons among hospitals in the country.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.