ارتباطات استراتژیک بازاریابی در صنعت گردشگری زیارتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی ارتباطات استراتژیک بازاریابی در صنعت گردشگری زیارتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۸ صفحه


بخشی از ترجمه :

۶ نتیجه گیری
جهانی سازی سطح رقابت را در گردشگری زیارتی و مذهبی افزایش می دهد. گردشگری زیارتی به عنوان گردشگری تجارتی مهم شناخته شده است. اماکن کمتر شناخته شده در اسلواکی باید از هم ابزارهای مناسب بازاریابی مثل اینترنت، برای ارتباط با بازدیدکنندگان استفاده شود. منابع مالی محدود برای اماکن و بازدیدکنندگان در اسلواکی و در دسترس بودن و قیمت نسبتاً پایین تعرفه اینترنت، باعث شده تا این رسانه در روابط استراتژیک متقابل با بازدیدکنندگان به عنوان رسانه ای غالب شناخته شود.
افزایش بازدید از اماکن مذهبی و زیارتی در سال های آینده در پرشف باید در اولویت قرار گیرد. مؤسسات مذهبی و آموزش عمومی در این فرآیند باید نقش مهمی ایفا کنند. شهرداری ها در برابر رشد گردشگری منطقه ای مسئول هستند و باید در این فرآیند هماهنگ عمل کنند. همکاری ها و شراکت میان کلیسا، سازمان گردشگری منطقه ای و سازمان مدیریت اماکن برای دستیابی به این هدف از اهمیت برخوردارند. برای این منظور، از هم کانال های ارتباطی مناسب باید استفاده شود. تلاش هایی که در گذشته برای ارتقای مکان های زیارتی و مذهبی انجام شده، فعالیت هایی جداگانه و فاقد رویکردی نظام مند بودند.

عنوان انگلیسی:Strategic Marketing Communication in Pilgrimage Tourism~~en~~

۶ Conclusion

Globalization increases the level of competition also in religious and pilgrimage tourism that became an important tourism business. Especially less-known destinations and sites in Slovakia should use all the suitable marketing tools to communicate with visitors including internet communications. Limited financial resources on both destinations and visitors side in Slovakia and the availability and relatively low cost of Internet predetermine this medium to become dominant in strategic interactive communication with visitors. Increase the awareness of religious and pilgrimage sites should be a priority in the coming years for Preov region. Religious and public educational institutions should play important role in this process. Also municipalities responsible for tourism a regional development should coordinate this process. Collaboration and partnership between church, regional tourism organization and destination management organizations are crucial to reach this goal. For this purpose, all suitable communication channels should be used. Previous attempts to promote religious and pilgrimage sites were performed before by the separate activities and there was no systematic approach.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.