بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه از عملکرد آنلاین شرکت ها : اثبات و دلایل اروپایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۸ صفحه


چکیده :

این پژوهش تلاش می کند تا بعضی از اثرات بازاریابی اینترنتی را آشکار سازد ،عملکرد آنلاین شرکت ها از اتخاذ و یکپارچگی زیرسیستم های اطلاعات سازمان ها نشات می گیرد.برای رسیدن به چارچوب این هدف در یک نمونه شرکت های اروپایی آزمون ۱۹۲/۹ ساختار برآورد مدل معامله را بکار میگیرند. این پژوهش به تحقیق درباره این موضوع با شواهد جدیدتردرنمونه گسترده تر کمک میکند و پیشرفت دانش را در ماهیت اهمیت نسبی زیرسیستم های مختلف تکنولوژی در بازاریابی اینترنتی را به عنوان محرک های عملکرد تجارت الکترونیک واقعیت اروپایی به کار می گیرند.

کلمات کلیدی: سیستم های اطلاعات سازمانی | زیرسیستم ها | بازاریابی اینترنتی | عملکرد کسب و کار الکترونیکی | شرکت های اروپایی

عنوان انگلیسی:

Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences

~~en~~ writers :

Maria Teresa Tiagoa, Flvio Tiago

This research attempts to unveil some of the impacts on internet marketing and firms’ online performance driven from the
adoption and integration of Enterprise Information subsystems. To accomplish this goal a framework is set and test in a
sample of 9.192 European firms using Structural Equation Model estimation. This project contributes to the research on
this topic with new evidence in a broad sample, and advances knowledge on the nature of the relative importance of
different technological subsystems on Internet Marketing as drivers of e-business performance, applied to the European
reality.

Keywords: enterprise information systems | subsystems | internet marketing | e-business performance | european firms.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.