مخروط استراتژی اجتماعی: به سوی یک چارچوبی برای بررسی استراتژی های رسانه اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی مخروط استراتژی اجتماعی: به سوی یک چارچوبی برای بررسی استراتژی های رسانه اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۷ صفحه


چکیده :

رسانه های اجتماعی به سرعت درحال رشد هستند. تامین کردن خطرها و فرصت ها برای سازمانها را به یک اندازه انجام می دهد. مخروط راهبرد اجتماعی برای بررسی راهبردهای رسانه های اجتماعی ایجاد شده است. این چارچوب شامل ۷ مولفه کلیدی از راهبردهای رسانه های اجتماعی می باشد که مبتنی بر یک مرور سیستماتیک منابع علمی و مطالعات موردی می باشد. نتایج حاصل از ۲۱ مصاحبه برای ساخت مخروط راهبرد رسانه های اجتماعی جهت تحلیل راهبردهای این رسانه ها به کار گرفته شد. سه سطح برای رشد راهبرد رسانه اجتماعی پیشنهاد می شود: شروع اولیه، نفوذ و تکامل. شروع اولیه شامل مولفه های کلیدی زیر است: “مخاطب هدف”، و “انتخاب شبکه” که همه سازمانهای مطالعه شده، به این مولفه ها توجه کافی داشتند. نفوذ شامل مولفه های زیر است: “اهداف”، “منابع” و “سیاستها”. تکامل، شامل مولفه های “نظارت” و “فعالیتهای محتوایی” می شود. فقط سه مورد از ۹ سازمان مطالعه شده، در این فاز تکامل هستند. اگرچه، تئوری بیانگر اهمیت مولفه “نظارت ” می باشد، اما تحقیق ما نشانگر نیاز به توجه بیشتری درعمل می باشد.

کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی | شبکه های اجتماعی | استراتژی | حکومت | سیاست | فیس بوک | توییتر

عنوان انگلیسی:

The social strategy cone: Towards a framework for evaluating social media strategies

~~en~~ writers :

Robin Effing, Ton A.M. Spil

Social media is growing rapidly. Providing both risks and opportunities for organizations as it does. The
social strategy cone is developed for evaluating social media strategies. This framework comprises of
seven key elements of social media strategies as based on a systematic literature review and case studies.
The results of 21 interviews have contributed to the construction of the social media strategy cone for
analyzing social media strategies. Three levels of maturity of social media strategy are proposed: initiation, diffusion and maturity. Initiation includes the key elements: ‘target audience’ and ‘channel choice’
while all case organizations studied payed attention to these elements. Diffusion includes the elements:
‘goals’, ‘resources’ and ‘policies’. Maturity adds the elements of ‘monitoring’ and ‘content activities’. Only
۳ of the 9 organizations studied are in this phase of maturity. Although, theory suggests the importance
of the element of ‘monitoring’ our research shows the need for more attention in practice.

Keywords: Social media | Social networks | Strategy | Governance | Policy | Facebook | Twitter

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.