ارزیابی سطح توانایی مدیریت دانش موسسات آموزش عالی : مطالعه موردی در مغولستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی ارزیابی سطح توانایی مدیریت دانش موسسات آموزش عالی : مطالعه موردی در مغولستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۰ صفحه


چکیده :

هدف اصلی این مطالعه , ارزیابی قابلیت و توانایی مدیریت دانش (KM) و تعیین موقعیت فعلی بلوغ مدیریت دانش یکی از موسسات آموزش عالی کشور مغولستان است. این مطالعه از حوزه ی قابلیت دانش سازمانی Kulkarni (2004) و مدل قابلیت مدیریت دانش برای ارزیابی , استفاده میکند . یافته ها ی این مطالعه نشان می دهد که , در کل , بلوغ قابلیت مدیریت دانش کنونی دانشگاه ها به سطح ۱ از بلوغ KM , رسیده است . این مطالعه نشان می دهد که هر دو حوزه ی قابلیت دانش سازمانی و مدل KMCA پیشنهاد شده توسط Kulkarni و Freeze (2004) در حوزه ی آموزش عالی , قابل اجرا هستند .

کلمات کلیدی: حوزه دانش سازمانی | مدیریت دانش | بلوغ مدیریت دانش | مدل ارزیابی ظرفیت مدیریت دانش | موسسات آموزش عالی.

عنوان انگلیسی:

Knowledge management capability level assessment of the higher education institutions: Case study from Mongolia

~~en~~ writers :

Bolormaa Demchig

Main purpose of this study is to conduct an assessment of knowledge management (KM) capability and to determine the current
position of the knowledge management maturity of one of the higher education institutions of Mongolia. This study utilizes the
Kulkarni and Freeze’s (2004) organizational knowldegde capability areas and Knowledge Management Capability Assessment
(KMCA) model for the assessment. The findings and context of this study indicates that, as a whole, the university’s current
knowledge management capability maturity falls on the Level 1 of the KM Maturity. The study shows that both organizational
knowdegde capability areas and KMCA model suggested by Kulkarni and Freeze (2004) are applicable to the higher education
context.

Keywords: Organizational knowledge areas | Knowledge Management | Knowledge Management Maturity | Knowledge Management Capability
Assessment model | Higher education institutions.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.