پاورپوینت اثر شلاقی Bullwhip effect


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت اثر شلاقی Bullwhip effect دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت اثر شلاقی Bullwhip effect،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت اثر شلاقی Bullwhip effect :

بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت اثر شلاقی Bullwhip effect

اسلاید ۴: ج. دسته سفارش: شرکتها معمولا به خاطر کاهش هزینه های برپایی و هزینه های ثبت سفارش (SETUP)، سفارشات خود را جمع می کنند و به صورت دسته ای سفارش می دهند.این مسئله باعث می شود که تامین کننده اطلاعات مشتری نهایی را دریافت نکند. درواقع تقاضای مشتری نهایی به نقاطی از زمان که تقاضا به سطح اندازه دسته برسد منتقل می شود. و ازطرف دیگر پریودهای بدون تقاضا نیز در این حاصل جمع وجود دارد.د.نوسانات قیمت: برخی مواقع شرکتها به خاطر دلایل بازاریابی قیمت محصولات خود را تغییر می دهند. پیامد آن خرید بیشتر مشتریان در زمانی است که قیمت پایین تراست. این مسئله باعث تغییر در الگوی تقاضای مشتریان می‌شود.س.سفارش غلوشده: اگر تقاضای محصولی افزایش یابد، تامین کنندگان اغلب محصولات را جیره بندی می کنند. به عنوان مثال فقط درصدی از مقادیر سفارش داده شده توسط مشتری را تامین می کنند. این می تواند به این موضوع منجر شود که مشتریان بیشتر از مقدار تقاضای واقعی خود سفارش دهند. به محض اینکه سیستم دوران گلوگاهی را پشت سر گذاشت سفارشات مازاد ملغی می شود. حاصل این پدیده افزایش تغییرات تقاضای مشتری نهایی است.ش.نقش رفتار انسانی در اثر شلاقی: به طورکلی رفتار انسانی را می توان در طیفی قرار داد که یک سوی آن آرامش است و سر دیگر طیف هراس است. در حالت آرامش، نیروی انسانی بیشتر از نیازش سفارش می دهد و مقادیر اضافی را به عنوان ذخیره اطمینان نگهداری می کند. اما درحالت هراس قبل از اینکه تقاضای مشتری افزایش یابد انبار را خالی می کند. هر دو استراتژی پیامد منفی دارد. بنابراین، ترجیح داده می شود که از ترکیب دو استراتژی فوق استفاده شود.

اسلاید ۵: راههای مقابله با اثر شلاقیراههای متعددی برای کاهش تورم تقاضا درجهت کاهش کل هزینه های زنجیره ارائه شده است که می توان آنها را به صورت زیر خلاصه کرد:الف – عرضه کننده ها می بایستی اطلاعات خود را در زمینه موجودیه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.