پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه دارای ۴۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه

اسلاید ۴: ارزیابی تجربه نشان داده است که موثرترین روشی که می‌توان کارایی یک سازمان را از آن طریق بهبود بخشید، ارزیابی است.

اسلاید ۵: ارزیابی بر این اساس ارزیابی، مبتنی بر سه مرحله خواهد بود: در اولین مرحله استراتژی و اهداف کلی سازمان و یا برنامه تبیین ‌می گردد.مرحل دوم در بردارند تعریف و ممیزی فعالیت ها است.در مرحل سوم برنامه‌ریزی برای آینده صورت ‌می پذیرد.

اسلاید ۶: چرا ارزیابی سریع مهم است؟ ارزیابی های منظم و زمان بندی شده به شرکت ها این امکان را می دهد که فعالیت ها را رتبه بندی و منابع را به درستی تخصیص دهند و درخواست کمک مشترک از سوی کارشناسان مربوطه و کمک های دیگر به صورت سریع و دقیق کنند.

اسلاید ۷: ارزیابی سریعارزیابی سریع شامل : ایجاد روش ها و برنامه های ارزیابی سریع تست، ارزیابی و پایان دهی برنامه

اسلاید ۸: گسترش روشهای ارزیابی سریعگام های پیشنهادی برای توسع روش های ارزیابی سریع به صورت کلی عبارتند از:بخش بندی شرکت یا کارخانهانجام ارزیابی ریسک با بخش بندی و تقسیم بندی کارخانه یا شرکتتعیین الگوهای کارکنان و منابع مورد نیازتوسع روش های ارتباطیتمرین کردن و ارزیابی روش ها

اسلاید ۹: پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه: ابزاری برای گشت زنی برگه های ارزیابی پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه(RPA) شامل ۱۱دسته برای ارزیابی کردن ناب بودن یک کارخانه است و برای مشخص کردن اینکه کارخانه بهترین عملکرد را در این دسته دارد یا خیر، جداول پرسشنامه ۲۰ سوالی کمکی به صورت بله – خیر طراحی شده است.

اسلاید ۱۰: دست اول – رضایت مشتری

اسلاید ۱۱: دست دوم – ایمنی محیط، تمیزی و نظمS5 فنی است که به منظور برقراری و حفظ فضای کیفیتی در یک سازمان به کار گرفته می‌شود و وجه تهیه آن پنج کلمه ژاپنی است که معانی زیر را دارد.۱- تفکیک ۲- ترتیب۳- تمیزی۴- تداوم ۵- تعلیم

اسلاید ۱۲: دست دوم – ایمنی محیط، تمیزی و نظم محیط کارخانه باید روشن و کیفیت هوای آن در سطح مطلوبی باشد. سطح سر و صدای آن نیز باید پایین باشد و درصورت وجود سرو صدا در تمامی محل های کاری باید از گوشگیرها برای کاهش صدا استفاده شود. سیستم لیبل گذاری باید به صورت واضح برای موجودی انبار، ابزارها، فرآیند ها و ماشین آلات استفاده شود.

اسلاید ۱۳: دست سوم – سیستم مدیریت دیداری مدیریت بصری فرآیند تولید، پشتیبان مهمی ‌برای تولید به ‌موقع است؛ یکی از اشکالات رایج مدیریت بصری در سیستم به موقع، سیستم تابلویی«آندون» است.

اسلاید ۱۴: دست سوم – سیستم مدیریت دیداری در مدیریت سیستم دیداری نیاز است با علائم دیداری آشنا باشیم که این ابزار موارد زیر را مورد توجه قرار می دهد:تعریف علائم ایمنی و استاندارد کردن آنها با توجه به محل استفاده مشخص کردن موارد خطرناک، با الصاق برچسب ایمنی بر روی تجهیزات, با تعبیه حصارهای ایمنی برای محل های خاص و تابلوهای اخطار

اسلاید ۱۵: دست سوم – سیستم مدیریت بصریگذاشتن وسایل ایمنی شخصی در اختیار افراد و اجباری کردن استفاده از آنها تعویض سریع علائم ایمنی آسیب دیده دو زبانه کردن علائم ایمنی در صورت لزوم دقت در انتخاب محل نصب آنهابررسی اعتبار علائم در صورت تغییر در شرایط کاری و تعویض آنها در صورت نیاز

اسلاید ۱۶: دست چهارم – سیستم زمان بندی بهترین کارخانه ها وابسته به یک سیستم کنترل سرعت برای هر خط تولید و تامین کننده های آن هستند.

اسلاید ۱۷: دست پنجم – استفاده از فضا و حرکت مواد و جریان خط تولید حمل ‌و نقل و جابجایی به مسیری که عناصر تولید جهت تولید محصول طی می‌کنند گفته می‌شود. هدف عمومی حمل‌ و ‌نقل، انتقال مواد از نقطه ای به نقط دیگر، بدون دوباره کاری و درکوتاهترین مسیر ممکن و یا انتقال آن‌ها برای تولید مناسب به طریقی که اتلاف وقت یا حمل و نقل‌های زائد به حداقل برسد، می‌باشد.

اسلاید ۱۸: دست پنجم – استفاده از فضا و حرکت مواد و جریان خط تولید نکاتی را که در طراحی سیستم حمل و نقل بسیار مؤثرند، می توان به صورت زیر برشمرد:۱- تا حدامکان در هر واحد حمل تعداد قطعات بیشتری حمل شود.۲- سعی شود قطعات بزرگ مساحت کمتری طی کنند.۳- حرکت، حتی الامکان مستقیم طراحی شوند. ۴- حرکت‌های برگشت به عقب حداقل شود.۵- سعی شود تا موادی که وارد کارخانه می‌شود مستقیماً به قسمت انجام عملیات برده شود.

اسلاید ۱۹: دست پنجم – استفاده از فضا و حرکت مواد و جریان خط تولید۶- سعی شود برای حرکت مواد و انتقال آن‌ها از نیروی وزن آن‌ها کمک گرفته شود.۷- برای حرکت اشیاء و قطعات از ظروف مربوط مانند : پالت‌ها،

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.