پاورپوینت موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت موقعیت یابی استراتژیک بنگاه های اقتصادی

اسلاید ۴: دیگر اهداف تحقیق که جنبه فرعی دارند به شرح زیراند:۱. مطالعه، بررسی و تدوین مبانی و چارچوب علمی موقعیت یابی فیزیکی، ادراکی و شناختی؛۲. بررسی و تحلیل مدل ها، فرایند و ابزارهای تحلیلی ویژه تصمیم های موقعیت یابی کسب وکار بنگاه های اقتصادی؛۳. تبیین چگونگی بهره گیری از اصول و استدلال های اقتصاد بازرگانی و بازاریابی برای ارزیابی بنگاه های تولیدی، صنعتی، و خدماتی کشور؛۴. تدوین ابزارهای گردآوری داده ها و اجرای عملیات میدانی برای نمونه طبقه بندی شده بنگاه های اقتصادی؛

اسلاید ۵: ۵. تلخیص، طبقه بندی و تحلیل داده های شناخت شناسی و اختصاصی مولفه ها و مدل های موقعیت یابی؛۶. ارزیابی وضعیت خلق ارزش و فرصت های کسب وکار، مزیت رقابتی، توزیع مجدد ارزش، و نقش اقتصاد صنعت؛

اسلاید ۶: ۷. بررسی وضعیت راهبردهای رقابتی صنعت بر پایه مزیت هزینه ای، مزیت منفعتی و مزیت تمرکز؛۸. تبیین نقشه راهبردهای ارتقای قابلیت های استراتژیک بنگاه های اقتصادی و بازرگانی منتخب بر پایه ارزیابی های موقعیت یابی اقتصادی و بازاریابی؛

اسلاید ۷: ۲. روش های اجرای برنامه برای تحقق هدفهای آن:نظر به این که استراتژی با مقولات و مباحث بزرگی و افق های بلند ، سروکار دارد که بنگاه با آنها مواجه است ، لازم است با چهار گروه وسیع از مقولات، روش تحقیق را تنظیم کرد:ـ ارزیابی قلمرو و مرزهای بنگاه ها: بنگاه ها چه کاری انجام می دهند و باید انجام دهند؛ ـ وسعت این کارها چقدر هست و بنگاه باید وارد کدام رشته از کسب و کارها شود؟ ـ تجزیه و تحلیل بازار و ساختار رقابت: ماهیت بازارهایی که بنگاه ها در آنها به رقابت می پردازند و نیز ماهیت تعاملات رقابتی میان بنگاه ها در این بازارها چیست؟

اسلاید ۸: ـ موقعیت و پویایی: ـ موقعیت بنگاه برای رقابت چگونه باید باشد؟ـ مبانی مزیت رقابتی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.