پاورپوینت شیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت شیر دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت شیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت شیر

اسلاید ۳: پاورپوینت شیرپاورپوینت شیر(مقدمه) مایعی خوراکی است که توسط غدد پستانِ پستانداران تولید می‌شود. پاورپوینت شیر غذای اصلی نوزادان را تشکیل می‌دهد که هنوز توانایی گوارش غذاهای گوناگون را ندارند. انسان‌ها مانند دیگر پستانداران در دوران نوزادی از پاورپوینت شیر مادر تغذیه می‌کنند. مردم مناطق گوناگون از پاورپوینت شیر چهارپایان اهلی به‌ویژه گاو و دیگر چهارپایان هم‌چون گاومیش، گوسفند، بز و شتر استفاده می‌کنند.

اسلاید ۴: اما نکته ی مهم در مورد پاورپوینت شیر این است که از آن برای تهیه لبنیات استفاده میشود .ترکیب شیمیایی دقیق پاورپوینت شیر خام، به نوع گونه حیوانی که پاورپوینت شیر را تولید کرده بستگی دارد . بیشتر پاورپوینت شیر را آب و بعد قندی بنام لاکتوز ، پروتئین و چربی تشکیل میدهد . پاورپوینت شیر حاوی کلسیم ، فسفر ، پتاسیم و منیزیم و ویتامین‌های آ، ب۱، ب۲، ب۶، ب۱۲، ث، د، کا، ای، نیاسین، و اسید فولیک است. پی اچ pH پاورپوینت شیر گاو بین ۶۴–۶۸ است؛ یعنی کمی اسیدی محسوب می‌شود ولی pH پاورپوینت شیر خوراکی مورد تأیید وزارت بهداشت از ۸۵—۶۵ است .

اسلاید ۵: تاریخچه پاورپوینت شیر : پاورپوینت شیر حیوانات در آغاز دوران اهلی کردن به‌عنوان غذا استفاده شده‌است. گوسفند و بز در بین سال‌های ۹۰۰۰ تا ۸۰۰۰ سال پیش از میلاد در خاورمیانه اهلی شدند.در حدود ۷۰۰۰ سال پیش از میلاد، احشام در نقاطی از آفریقا و ترکیه به‌صورت گله درآمدند. همچنین پاورپوینت شیر در دوران نوسنگی در انگلستان و ایرلند استفاده شده‌است . پاورپوینت شیر به‌طورکلی به دو صورت به مصرف می‌رسد : ۱- منبع طبیعی تغذیه برای نوزادان تمام گونه‌های پستاندار۲- فراورده غذایی برای مصرف انسان در تمام سنین که از حیوانات تهیه میشود .

اسلاید ۶: عوامل موثر در خواص پاورپوینت شیر :نوع علوفه مورد مصرف : مصرف علوفه تازه توسط حیوان طبیعت پاورپوینت شیر را مرطوب میکند و مصرف علوفه خشک طبیعت پاورپوینت شیر را خشک تر می کند ، اگر این علوفه خاصیت خواب آوری داشته با شد (مثل کاهو) در نتیجه پاورپوینت شیر خاصیت آرام بخشی پیدا می کند.سن حیوان پاورپوینت شیرده هرچه جوان تر باشد پاورپوینت شیرش هضم راحت تری خواهد داشت.فصل بهره برداری : اگر تغذیه حیوان در فصل بهارکه بارندگی بیشتر است صورت پذیرد پاورپوینت شیر مرغوبتر می باشد.رنگ حیوان : هرچه حیوان تیره تر باشد طبیعت پاورپوینت شیر آن گرمتر است.روش پرورش نیز در خواص پاورپوینت شیر تاثیرات متفاوتی خواهد گذاشت.

اسلاید ۷: پاورپوینت شیر در مقایسه با نوشیدنی‌های گازدار کالری بیشتری دارد و از نظر متخصصان تغذیه در واقع نوشیدنی نیست و یک غذایی کامل به شمار می‌رود .تاثیر مصرف پاورپوینت شیر بر رشد :در کشورهای در حال توسعه پاورپوینت شیر یک عنصر کلیدی در راه بهبود تغذیه و امنیت غذایی محسوب می‌شود. ارتقای وضعیت پرورش دام زنده، فناوری تولید محصولات لبنی و کیفیت پاورپوینت شیر نوید بخش کاهش فقر و سوء تغذیه در جهان می‌باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.