پاورپوینت تغذیه در اختلالات گوارشی فوقانی ۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تغذیه در اختلالات گوارشی فوقانی ۲ دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تغذیه در اختلالات گوارشی فوقانی ۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت تغذیه در اختلالات گوارشی فوقانی ۲

اسلاید ۳: تغذیه درمانی در اختلالات دستگاه گوارش فوقانیگاستریت و زخم پپتیکگاستریت و زخم پپتیک هنگامی بوجود می آید که ناهنجاری های میکروبی، شیمیایی یا عصبی باعث مختل شدن عواملی می شوند که به طور طبیعی انسجام غشاء مخاطی را حفظ می کنند. شایع ترین علت ورم معده و زخم پپتیک عفونت هلیکوباکترپیلوری است. ولی مصرف مداوم آسپرین یا سایر داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی، سوء استفاده در الکل، استعمال دخانیات، مصرف کورتیکواستروئیدها با دوزهای بالا و ضعف بدنی می تواند به شروع و شدت یافتن علائم این بیماری ها کمک کند.

اسلاید ۴: تغذیه درمانی در اختلالات دستگاه گوارش فوقانیگاستریتگاستریت اصطلاحی است عمومی که به التهاب و آسیب بافت معده اشاره دارد. این بیمای در اثر تحلیل لایه مخاطی و از تماس سلول های زیرین لایه مخاطی با ترشحات معده و میکروب ها حاصل می شود. شایعترین عامل ورم معده عفونت حاصل از هلیکوباکترپیلوری است. عوارضی که بیماری گاستریت را آشکار می سازند که عبارتنداز: تهوع، استفراغ، کسالت، بی اشتهایی، خونریزی، درد معده.

اسلاید ۵: تغذیه درمانی در اختلالات دستگاه گوارش فوقانیزخم پپتیکموکوس طبیعی مخاط دوازدهه و معده سالم را در برابر فعالیت های هضم کنندگی اسید و پپسین، تولید بی کربنات،محافظت می کند. زخم پپتیک زخمی است که در اثر عدم فعالیت مکانیزم های احیا و دفاع طبیعی بوجود می آید. برخلاف صدمات حاصل از ورم معده و دیگر زخم های سطحی، زخم پپتیک کهنه مخاط ماهیچه ای را فرسایش می دهد و به مخاط تحتانی یا پایانه های عصبی حسی ماهیچه ای می رسد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.