پاورپوینت باند پیچی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت باند پیچی دارای ۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت باند پیچی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت باند پیچی

اسلاید ۱: برای نگهداری پانسمان روی زخم از باند استفاده می‏شود. این عمل را باندپیچی یا بانداژ می‏گویند . باندپیچی جلسه نهمانواع باند :۱- باند نواری : ۲- باند سه گوش: ۳- باند کراواتی : ( Cravat ) : 4- باندکشی: اصول کلی در بانداژ : جهت باندپیچی ، همیشه مصدوم را در وضعیت نشسته یا خوابیده قرار داده و خودتان نیز در مقابل او قرار گیرید. قبل از باندپیچی ابتدا عضو مورد نظر را در وضعیت مناسب قرار داده ، سپس باندپیچی کنید. مثلاً در شکستگی استخوان بازو و ساعد باید بازو با ساعد در حالت قائمه ( ۹۰ درجه) قرار داده ، سپس باندپیچی صورت گیرد. اگر از اول آن را به شکل مستقیم و افقی باندپیچی کنید و پس از خاتمه کار آن را به صورت قائمه درآورید ، اختلال در گردش خون ساعد و دست و عوارض جدی ایجاد می‏شود. تمام قسمت‏های پانسمان را با باند بپوشانید. نباید باندپیچی آنچنان محکم بسته شود که جریان خون در عضو مختل شود. باید تا حدی بسته شود که پانسمان جابجا نشود. همیشه از بیمار سوال کنید که تا چه حد فشار باند را به راحتی تحمل می‏کند. نباید پانسمان را آنچنان شل بست که پانسمان را ثابت ننموده و خونریزی متوقف نشود.

اسلاید ۲: ۱ – در باندپیچی دست و پا ، نوک انگشتان آزاد بمانند تا بتوان نحوه گردش خون ارزیابی شود. ۲ – در باندپیچی دست و پا بهتر است شروع بانداژ از قسمتهای باریک به پهن باشد تا از استحکام کافی برخوردار باشد . از قسمتهای انتهایی به طرف بالا ببندید تا خون در اندام باندپیچی شده تجمع نیابد. ۳- اگر منظور و هدف باندپیچی قطع خونریزی است، باید محل گره باندپیچی روی پانسمان باشد و در شرایط دیگر روی قسمت سالم نیز می‏توان گره زد. ۴ – قبل از باندپیچی دست و بازو باید اجسام خارج

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.