پاورپوینت تکنولوژی پیشرفته سیستم سوخت رسانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تکنولوژی پیشرفته سیستم سوخت رسانی دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تکنولوژی پیشرفته سیستم سوخت رسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت تکنولوژی پیشرفته سیستم سوخت رسانی

اسلاید ۴: چکیده: این سیستم سوخت رسانی HFM در مدل های سال ۱۹۹۷ به بعد در بعضی از موتورها به کار برده شده و روش کار آن بدین صورت است که با اندازه گیری میزان جرم هوای ورودی به منیفلد هوا و همچنین با اندازه گیری متغیرهای گوناگون دیگر که در موتور با کمک سنسور های خاص خوانده می شوند در صدد بهبود عملکرد موتور و همچنین پایین آوردن مصرف سوخت و گرفتن راندمان بالا از موتور برمی آید.

اسلاید ۵: HFM معرفی کلمه HFM از عبارت Hot Film Air Mass گرفته شده است که این سیستم با اندازه گیری جرم هوای ورودی به موتور مقدار سوخت را در شرایط مختلف و اعمال بارهای متفاوت به موتور تعیین می کند تا موتور بتواند در بهترین شرایط با کمترین مصرف سوخت بیشترین بازده حرارتی را داشته باشد .

اسلاید ۶: قطعات سیستم HFM G3/2 سنسور اکسیژنK1 رله حفاظت کننده ولتاژ بالا K27 رله پمپL2 سنسور سرعت اتومبیل N3/4 پردازش گر اصلی X11 سوکیت عیب یاب

اسلاید ۷: سنسور اکسیژن oxygen sensor این سنسور که در جریان گازهای خروجی از موتور قرار دارد ، اکسیژن موجود در گاز اگزوز را بررسی می کند و ولتاژی متناسب با اکسیژن موجود،در دود که نشانه رقیق یا غلیظ بودن سوخت است را به ECU ارسال میکند. این سنسور در بعضی مواقع به طور داخلی با جریان الکتریسیته گرم می شود تا هر چه سریعتر به صورت مدار بسته درآید .

اسلاید ۸: محل نصب سنسور اکسیژناین سنسور روی منیفولد دود طوری قرار می گیرد که تا در معرض گازهای خروجی واقع شود و با ارسال ولتاژ کم نشانه رقیق بودن سوخت و ولتاژ زیاد نشانه غنی بودن سوخت است که ECU با کسب این اطلاعات بهترین مخلوط را روانه موتور می سازد .

اسلاید ۹: رله حفاظت کننده ولتاژ بالا کار رله این است که ولتاژ را در مدار اندازه گیری کند و اگر ولتاژ بیشتر از حد مجاز تعیین شده برای رله باشد ، رله فرمان قطع را به مدارات قطع مدار ارسال می کند و مدار را قطع می نماید و از صدمه رسیدن به قطعات مداراصلی جلو گیری می کند.این رله کاری شبیه فیوز معمولی را انجام می دهد با این تفاوت که فیوز معمولی در صورت بروز مشکل با از کار انداختن خود اقدام به حفاظت از سیستم می کند ولی رله حفاظت ولتاژ بالا در صورت احساس مشکل با فرمان دادن به مدارات قطع مدار در صدد حفاظت از مدار های اصلی بر می آید .

اسلاید ۱۰: رله پمپ گازوئیل کارش مشابه کار رله حفاظت ولتاژ بالا می باشد با این تفاوت که این رله فقط مسئولیت حفاظت از پمپ گازوئیل را بر عهده دارد ، چرا که پمپ گازوئیل یکی از مهمترین قطعات یک سیستم سوخت رسان انژکتوری می باشد و باید در جهت حفاظت از آن تمهیدات خاصی را در نظر گرفت ، زیرا تمام فشار در پشت انژکتور ها به وسیله این پمپ ایجاد می شود، و در صورت صدمه دیدن این پمپ با افت فشار روبرو خواهیم بود و این امر موجبات کار کردن نامطلوب موتور و یا در مواقعی سبب روشن نشدن موتور می شود .

اسلاید ۱۱: سنسور سر

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.