پاورپوینت سیستم قالب های عایق ماندگار ICF


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سیستم قالب های عایق ماندگار ICF دارای ۳۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سیستم قالب های عایق ماندگار ICF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت سیستم قالب های عایق ماندگار ICF

اسلاید ۴: ۴به طور کلی میتوان اینگونه بیان داشت که پاورپوینت سیستم قالب های عایق ماندگار ICFشامل قالب های دائمی است که برای بتن ریزی و ساخت دیوارهای بتن مسلح استفاده شده و پس از بتن ریزی، جزیی از دیوار محسوب می شود.جنس قالب های مورد نظر از جنس پلی استایرن منبسط شده با وزن مخصوص حدوداً ۲۸ تا ۳۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.در این سیستم با حذف ستون ها، دیوار های بتنی به عنوان دیوار باربر و دیوار برشی عمل کرده و سیستم بسیار مقاومی را تشکیل می دهند.

اسلاید ۵: ۵

اسلاید ۶: ۶دیوار باربر با قالب عایق ماندگار ICF دیواری پرشونده با بتن هستند که قالب دیوارها دائمی بوده و بعد از بتن ریزی به عنوان جزئی از دیوار محسوب شده و بصورت عایق حرارتی عمل می‌کند. این سیستم برای اولین بار در اوایل دهه‌ی۱۹۵۰-۱۹۶۰ در کشور آلمان ابداع شد و پس از آن در اروپا و سپس در سراسر دنیا به سرعت گسترش یافت. در حال حاضر بیش از ۸ درصد ساختمان‌های با ارتفاع کم و متوسط در امریکا و کانادا با این سیستم ساخته می‌شوند. ICF انقلابی در پیشرفت صنعت جهانی ساختمان برای ساختمانهای مسکونی، تجاری و سازمانی است که استفاده روزافزون آن به دلیل راحتی بی نظیر آن، بهره‌وری انرژی و کاهش هزینه‌ها در قیاس با دیگر روشها قابل توجه است.

اسلاید ۷: ۷

اسلاید ۸: ۸

اسلاید ۹: ۹

اسلاید ۱۰: ۱۰

اسلاید ۱۱: ۱۱

اسلاید ۱۲: ۱۲

اسلاید ۱۳: ۱۳

اسلاید ۱۴: ۱۴

اسلاید ۱۵: ۱۵الزامات آئین نامه ایمطابق با آیین نامه زلزله ۲۸۰۰ این سیستم از نظر سازه ای همان سیستم دیوار های باربر بتن مسلح با شکل پذیری متوسط است که تا ۱۶ طبقه یا ۵۰ متر از سطح زمین قابلیت اجرا دارد.این سیستم با تامین الزامات مبحث ششم و مبحث نهم مقررات ملی ساختمان، از نظر این آیین نامه ها مقاوم و مورد تایید می باشد.جزییات اجرایی و تکمیلی این سیستم مطابق با نشریه های ض-۵۷۵ و گ-۴۹۳ مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می باشد.

اسلاید ۱۶: ۱۶مزایای icf مقاومت بسیار بالا در برابر بار های جانبی شامل زلزله و طوفان حتی با شدت خیلی زیادسرعت زیاد در اجرا (قالب بندی روزانه ۵۰ متر مربع زیر بنا با هر تیم سه نفره)کاهش هزینه های اجرایی پروژه بین ۱۵تا ۳۰ درصد در اجرای اسکلت و دیوار چینیحذف ستون ها در پلان و فراهم شدن فضای مناسب معماری به خصوص در پارکینگ هاقابلیت اجرای سقف تا دهانه ده مترعایق بندی بسیار مناسب حرارتی، برودتی، صوتی و رطوبتی یکپارچه ساختمانقابلیت اجرای انواع سقف روی سیستم سازه ای متناسب با دهانه و کاربری سقفقابلیت اجرا در پلان های معماری نامنظم و پیچیده با تامین مقاومت بالاکاهش شدید استفاده از فولاد در پروژه (نزدیک به ۲۰ کیلوگرم در هر متر مربع)

اسلاید ۱۷: ۱۷عدم نیاز به دیوار چینی در محل اجرای دیوار های اجرا شده در سیستم ICFرعایت الزامات مبحث نوزدهم مقررات ملی (۷۵% صرفه جویی در مصرف انرژی)یکپارچکی و هماهنگی تمام اجزای سازه ای در عملکرد لرزه ای و ثقلیعدم نیاز به قالب بندی موقت برای اجرای اسکلتمقاومت بیشتر در مقابل حریق و جلوگیری از گسترش آتش سوزیضد سرقت بودن ساختمان با توجه به دیوار های بتنی اجرا شده در اطراف ساختمانسیستم صنعتی ساختمانی و بهره مندی از حداکثر میزان وام بانکیضخامت کم دیوار های بتنی (در اکثر موارد دیوار ۱۵سانتیمتر با حداقل میلگرد)امکان ایجاد باز شو های معماری در دیوار ها با توجه به تناسب ابعادیبازگشت سریع سرمایه به دلیل سرعت بالای اجراصرفه جویی بسیار بالا در هزینه های بهره برداریتغییر شکل جانبی بسیار کم قاب ها (بر خلاف قاب های بتنی)افزایش عمر مفید سازه با توجه به دیوار های بتنی محافظت شدهسهولت در اجرا عدم نیاز به تجهیزات خاص برای اجرای پروژه

اسلاید ۱۸: ۱۸مقایسه دو سیستم ICF و TCFمقایسه پارامترهای سازهایرفتار لرزه‌ایمحدویت معماریمقاومت در برابر آتشبررسی عملکرد حرارتیبررسی عملکرد صدابندی(آکوستیکی)مقایسه نکات اجرایی

اسلاید ۱۹: ۱۹رفتار لرزه‌ایبه طور کلی این دو سیستم توانایی بسیار خوبی را در مقابله با زلزله و طوفان از خود نشان داده‌اند به طوری‌که در زلزله‌های گذشته از معدود ساختمان‌های به جا مانده پس از زلزله بوده‌اند. در زیر نمونهای از این موارد را مشاهده می‌کنید:عناصر باربر اصلی در ساختمان با سیستم ICF و تونلی دیوارهای باربر ( دیوار برشی ) و دال‌های تخت نسبتا نازک هستند.از دلایل عملکرد مناسب این دو سیستم در برابر زلزله می‌توان به یکپارچگی مناسب دیوار و سقف اشاره کرد. البته این یکپارچگی در دو سیستم مذکور به دو نحو متفاوت تامین می‌شود. در سیستم ICF اتصال سقف به دیوار توسط میلگردهای خم شده و بتن درجا به نحوی صورت می‌گیرد که یک اتصال گیردار برای انتقال بارهای ثقلی و یک اتصال برش‌پذیر برای انتقال بارهای درون صفحه‌ای ناشی از زلزله به وجود آید.اما در سیستم تونلی اتصال دیوارهای داخلی و کناری به سقف با اجرای همزمان دیوار و سقف تامین می‌شود. البته در زلزله‌های گذشته نقطه ضعفی که ساختمان‌های دارای سیستم تونلی از خود نشان داده‌اند به پانل‌ها و پله‌های پیش‌ساخته که از عناصر غیرسازهای هستند مربوط میشود که با تدابیری می‌توان این مشکل را برطرف نمود.

اسلاید ۲۰: ۲۰یکی از عوامل مهم برای بهبود عملکرد لرزه‌ای سازه توجه به سبکی آن است. هر دو سیستم ICF و تونلی در مقایسه با سیستم‌های متداول بتنی و فولادی اندکی سبک‌تر هستند. با این که مصرف بتن در اجرای سیستم تونلی بیشتر از سیستم ICF است اما به دلیل کاربرد بیشتر میلگرد و آهن‌آلات در سیستم ICF به نظر می‌آید وزن سیستم تونلی کمتر ‌باشد و به این ترتیب رفتار لرزه‌ای بهتری را از این منظر از خود بروز می‌دهد. مشاهده زلزله‌های گذشته حاکی از آن است که هرچه تعداد اعضای سازه‌ای مشارکت کننده در باربری ( نامعینی ) بیشتر باشد عملکرد لرزه‌ای آن مناسب‌تر است . به طور کلی تامین درجه نامعینی مورد نیاز به وسیله خطوط دیوار یا قاب در هریک از جهت‌های اصلی صورت می‌پذیرد. در هر دو سیستم مذکور با توجه به تعداد زیاد خطوط دیوار در هر دوجهت نامعینی مورد انتظار تامین خواهد شد.

اسلاید ۲۱: ۲۱ یکی از مواردی که رفتار لرزه‌ای این دو سیستم را تهدید می‌کند اجرای نامناسب رامکاست. این قطعه زمانی که با ملات اجرا می‌شود پیوستگی بتن دیوار را دچار مشکل می‌کند و در پای دیوار که محل بروز بیش‌ترین لنگر خمشی است به صورت موضعی دیوار را دچار ضعف می‌کند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.