پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی دارای ۴۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی

اسلاید ۴: برای انجام یک کار تعمیراتی نیازمند ۱. درک خواص مواد تعمیراتی، ۲.آماده سازی زیر کار ۳. و روشهای مناسب هستیم.شاتکریت یکی از این روشهاست که در آن بتن با ماشین آلات خاصی و با استفاده از فشار هوا در محل خود مستقر می شود.

اسلاید ۵: تاریخچه شاتکریتتاریخچه شاتکریت به سال ۱۹۱۰ بر میگردد.در این سال کارل اکلی دستگاهی برای پاشیدن مخلوط ماسه و سیمان ساخت و آنرا گانایت نامید. و بعد نامهای چون گان گریت ،پنو کریت،بلاست کریت و جت کریت بکار برده شده است……..اما در سال ۱۹۳۰واژه شاتکریت از طرف انجمن مهندسین راه آمریکا بکار برده شد.وتا کنون مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلاید ۶: (ACI) تعریف شاتکریت از نظر موسسه بین المللیشاتکریت عبارتست از ملات یا بتنی که با فشار و سرعت بالا به سطح مورد نظر پاشیده شود.

اسلاید ۷:

اسلاید ۸: شاتکریت هم اکنون در جهان به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد:Dry Mix Shotcrete 1.مخلوط خشک Wet Mix Shotcrete 2. مخلوط تر

اسلاید ۹: (DMS) 1.مخلوط خشک آب مورد نیاز در حین خروج از سر نازل(nozzle) اضافه می شود.از این روش برای کارهای تعمیراتی،روکش و تعمیرات به ضخامت کمتر از cm10 استفاده میشود واز طرفی بدلیل فقدان مصالح سنگی درشت دانه، از این روش برای کارهایی که مقاومت مکانیکی مطرح نباشد استفاده می شود.

اسلاید ۱۰: معایب روش (DMS)ممکن است به همه دانه ها آب نرسد و هیدراته نشده باقی بمانند.در محل کارگاه گرد و غبار ناشی از پراکنده شدن دانه سیمان زیاد است.بدلیل نچسبیدن ملات(بدلیل هیدراته نشدن) ،پرت کار زیاد است.

اسلاید ۱۱: (WMS) 2.مخلوط تر بتن آماده به داخل پمپ شاتکریت ریخته میشود و پس از عبور لوله انتقال به سر نازل رسیده و از آنجا به سطح کار پاشیده میشود.

اسلاید ۱۲: مزایا

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.