پاورپوینت زندگی با طعم رضایت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت زندگی با طعم رضایت دارای ۱۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت زندگی با طعم رضایت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت زندگی با طعم رضایت

اسلاید ۳: مقدمهاگر می‌خواهید در زندگی تان به آرامش برسید، یک راه بیشتر ندارید. باید از همین روزهای جوانی برای به دست آوردن رضایت از زندگی تلاش کنید. همه ما در زندگی مان افراد مختلفی را دیده‌ایم، اطرافیان و نحوه زندگی شان هر کدام برای ما مثل یک دانشگاه است. آنها که به موفقیت رسیده‌اند، آنها که زندگی خوبی را برای خود ساخته‌اند، آنهایی که از زندگی شان راضی هستند و آنهایی که همیشه فکر می‌کنند یک چیزی کم است و یک جای کار می‌لنگد. نگاهی به اطرافتان بیاندازید.

اسلاید ۴: پای صحبت بزرگ ترها بنشینید، خیلی از آنها مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند اما می‌گویند آن زمان‌ها با آنکه زندگی سخت‌تر بود اما راحت‌تر بودیم. ماشین لباس شویی، ظرف شویی، اینترنت، تلفن و… وجود نداشت اما دلمان خوش‌تر بود. زندگی آنها یک نکته مثبت داشت، از زندگی خود راضی‌تر بودند. حسی که این روزها برخی با آن بیگانه‌ایم، حس زیبای رضایت از داشته‌ها و نداشته‌هاست. هرچند به دست آوردن این حس در سعادت و خوشبختی همه مهم است اما در جوان‌ها به دلیل حضور در سال‌های طلایی زندگیشان وآینده‌ای که پیش روی دارند، مهم‌تر خواهد بود. واقعا رضایت از زندگی چگونه به دست می‌آید؟ هرکس رضایت از زندگی را به گونه‌ای معنی می‌کند و طبق تعریفی که دارد، برای زندگی اش برنامه می‌ریزد. کسی که فکر می‌کند رضایت از زندگی با داشتن بیشتر به دست می‌آید، هر روز به دنبال به دست آوردن است. جمع‌آوری پول، گرفتن مدارک علمی، رسیدن به شهرت و خلاصه هر چیزی که به داشته‌هایش اضافه کند. برخی رضایت از زندگی را معلول نداشتن مشکلات می‌دانند. زندگی ما آدم‌ها کم و بیش با مشکلات مختلفی رو به روست. برخی بیشتر و برخی کمتر.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.