پاورپوینت حسابرسی ۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت حسابرسی ۲ دارای ۳۰۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت حسابرسی ۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت حسابرسی ۲

اسلاید ۴: فصل اول کلیات : مرور مطالب اساسی مطالعه شده در درس اصول حسابرسی ۱

اسلاید ۵: کتاب اصول پاورپوینت حسابرسی ۲ دنباله مباحث کتاب اصول حسابرسی ۱ می باشد.

اسلاید ۶: طی آموزش این درس دانشجویان با تکنیک ها و فنون حسابرسی بصورت منظم آشنا می شوند.

اسلاید ۷: به منظور یادآوری مطالب اصول حسابرسی ۱ و همچنین آمادگی بیشتر برای آموزش اصول پاورپوینت حسابرسی ۲ اهم مطالب مطالعه شده در کتاب اصول حسابرسی ۱ در اینجا ارائه می شود.

اسلاید ۸: خلاصه مطالب اصول حسابرسی(۱) ۱- جدایی مالکیت از مدیریت ویژگی عصر حاضر را می توان بشرح زیر خلاصه نمود: ۱- تنوع و گستردگی فعالیت های اقتصادی ۲- پیچیدگی فعالیت های مختلف که اجرای آنها نیاز به تخصص های خاص دارد. ۳- جدایی مالکیت از مدیریت

اسلاید ۹: نمودار کلی اصل جدایی مالکیت از مدیریت در شرکت های سهامی را می توان به صورت زیر نشان داد.

اسلاید ۱۰: به چهار عامل عمومی صاحبان سهام ، هیئت مدیره ‘ حسابرس مستقل ( یا بازرس ) و مدیر عامل ارکان اصلی هر شرکت سهامی نیز اطلاق می گردد.

اسلاید ۱۱: ۲- حسابرسی داخلی : ۲-۱ اهداف حسابرسی داخلی عبارت است از :الف ) اطمینان از ا ینکه در تدوین نظامهای مالی و اجرایی کنترلهای مناسب و مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

اسلاید ۱۲: ب) حصول اطمینان از اینکه کنترلهای در نظر گرفته شده به خوبی در عمل اجرا می شود.

اسلاید ۱۳: ج ) اطمینان از اینکه عملیات شرکت در اسرع وقت و به صورت صحیح در دفاتر ثبت می گردد و اصولاً مدارک مالی قابلیت آشکار برای تهیه گزارشات مالی را دارا می باشد.

اسلاید ۱۴: زمینه های همکاری حسابرس داخلی؛ حسابرس مستقل

اسلاید ۱۵: حسابرس مستقل می تواند به اتکاء تجربیات خود حسابرس داخلی را در مورد نحوه انجام عملیات راهنمایی کند.

اسلاید ۱۶: حسابرس داخلی با توجه به رسیدگی مستمر خود می تواند حسابرس مستقل را در جریان امور شرکت قرار دهد.

اسلاید ۱۷: حسابرس مستقل می تواند با مطالعه برنامه رسیدگی حسابرس داخلی و نتایج حاصله از این رسیدگی ها از جهت تدوین برنامه حسابرسی استفاده نماید و از اتلاف وقت و دوباره کاری جلوگیری بعمل آورد.

اسلاید ۱۸: ۱- اصول بنیادی حاکم بر مسئولیتهای حرفه ای حسابرس الف – صداقت بی طرفی و استقلالب – رازداریج – مهارت و صلاحیتد- کار انجام شده توسط دیگرانهـ – مستند سازی و – برنامه ریزیز – شواهد حسابرسی

اسلاید ۱۹: کنترل داخلی یا سیستم کنترل داخلی ، مجموعه روشها و تدابیری است که برای اداره امور و هدایت عملیات یک مؤسسه با هدفهای زیر اتخاذ می شود:

اسلاید ۲۰: استانداردهای پذیرفته شده حسابرسی الف- استانداردهای عمومی حسابرسیب – استانداردهای اجرای عملیات حسابرسی ج – استانداردهای گزارشگری

اسلاید ۲۱: « استانداردهای حسابرسی » با « روشهای حسابرسی » متفاوتند . روش های حاسبرسی به عملیاتی اتلاق می شود که به منظور اجرای مراحل حسابرسی باید انجام گیرد.

اسلاید ۲۲: در حالیکه استانداردهای حسابرسی با مقیاسهای اندازه گیری کیفیت اجرای عملیات مزبور و همچنین اهدافی که قرار است از طریق استفاده از روشهای اعمال شده به آنها دست یافت ، سرو کار دارد.

اسلاید ۲۳: گزارش حسابرسی باید بیانگر این موضوع باشد که آیا صورتهای مالی طبق اصول مورد قبول حسابداری تهیه و ارائه شده است یا خیر

اسلاید ۲۴: گزارش حسابرسی باید بیانگر این مطلب باشد که آیا اصول مورد قبول حسابداری بطور یکنواخت و مشابه با دوره مالی قبل ، رعایت شده است یا خیر.

اسلاید ۲۵: چنانچه افشاء اطلاعات در صورتهای مالی، بطور کامل و کافی صورت نگرفته باشد ، موضوع باید در گزارش حسابرسی تصریح شود.

اسلاید ۲۶: گزارش حسابرس باید شامل اظهار نظر در مورد کلیه صورتهای مالی باشد.

اسلاید ۲۷: « اهمیت » و « ریسک نسبی » عواملی اساسی در کاربرد کلیه استانداردهای مزبور ، بالاخص استانداردهای اجرای عملیات حسابرسی و استانداردهای گزارشگری ، می باشد.

اسلاید ۲۸: در حرفه حسابرسی مفهوم «اهمیت» جزء لاینفک کار حسابرس تلقی می گردد.

اسلاید ۲۹: به مجموعه ترازنامه ، صورت حساب عملکرد و سود و زیان و صورت تغییرات در وضعیت مالی به همراه یادداشتهای توضیحی مربوط ، صورتهای مالی اساسی تلقی می گردد.

اسلاید ۳۰: معمولاً یادداشتهای همراه ترازنامه بعنوان بخشی از صورتهای مالی اساسی شامل موارد زیر است.

اسلاید ۳۱: یادداشت شماره ۱ خلاصه تاریخچه شرکتیادداشت شماره ۲ اهم رویه های مالی تشریح ارقام مندرج در ترازنامه وnیادداشت شماره ۳ تا عدد متغیر است ).nصورت عملکرد و سود و زیان (

اسلاید ۳۲: بدهی های احتمالی و تعهدات n+1یادداشت رویدادهای بعد از تاریخ ترازنامهn+2 یادداشت

اسلاید ۳۳: یادداشتهای همراه صورتهای مالی به شرح زیر می باشد:

اسلاید ۳۴: ۲- خلاصه اهم رویه های حسابداری۲-۱ موجودی مواد و کالا۲-۲ سرمایه گذاریها۲-۳ اموال ، ماشین آلات و تجهیزات۲-۴ ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان۲-۵ تغییرات حسابداری

اسلاید ۳۵: روش های محاسبه بهای تمام شده به شرح زیر می باشداولین صادره از اولین وارده میانگین موزون میانگین موزون اولین صادره از اولین وارده

اسلاید ۳۶: اندوخته عمومیشرکت به منظور تقویت بنیه مالی خود هر سال معادل ۱۰ اساسنامه بهxxدرصد سود خالص تحصیل شده را طبق عنوان اندوخته عمومی در نظر می گیرد.

اسلاید ۳۷: اندوخته جایگزینی ماشین آلاتشرکت برای جایگزینی ماشین آلات خط تولید …. به دلیل xxxتغییر تکنولوژی و مدرنیزه کردن آن ، همه ساله مبلغ ریال از سود خالص خود را به عنوان اندوخته جایگزینی ماشین آلات در نظر می گیرد.

اسلاید ۳۸: بدهیهای احتمالی و تعهداتبدهیهای احتمالی و تعهدات شرکت در تاریخ ۲۹/۱۲/۱۳۷۴ به شرح زیر است:الف – تعهدات موضوع ماده ۲۳۵ قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارتب – تعهدات سرمایه ای ج – سایر بدهیهای احتمالی و تعهدات

اسلاید ۳۹: وقایع تعدیلی : وقایعی هستند که در تاریخ ترازنامه تحقق یافته و بعد از تاریخ ترازنامه اطلاعات بیشتری راجع به آنها بدست آمده و باعث تعدیل صورتهای مالی می شود.

اسلاید ۴۰: نمونه ای از وقایع غیر تعدیلی به شرح زیر می باشد۱- ادغام یا جذب شرکت ها و تجدید سازمان ۲- صدور سهام یا اوراق قرضه۳- خرید و فروش دارائی ثابت و سرمایه گذاریها۴- تغییر در نرخ تسعیر ارز

اسلاید ۴۱: حسابرسی باید به گونه ای سازماندهی شود که کلیه جنبه ها و امور واحد تا میزانی که به صورت های مالی مربوط می شود به نحو کافی بپردازد

اسلاید ۴۲: حسابرس باید اطمینان حاصل کند که صورت های مالی از لحاظ کلیه جنبه های با اهمیت به نحو درست و مناسب ارائه شده است.

اسلاید ۴۳: فهمیدن اطلاعات مندرج در صورتهای مالی مستلزم دانستن مبانی نظری و مفاهیم اساسی حسابداری است.

اسلاید ۴۴: مفاهیم و اصول حسابداری بر خلاف قوانین فیزیک ، شیمی و سایر علوم طبیعی از طبیعت مایه نگرفته است.

اسلاید ۴۵: بلکه حسابداری میثاقها / قواعد و رویه های پذیرفته شده ای است که توسط بشر و در پاسخ به نیازهای جوامع بشری به اطلاعات مالی بنا شده است.

اسلاید ۴۶: شرح مختصر مبانی اشخاصی که در تصمیم گیری های خود از اطلاعات و گزارشهای مالی استفاده می کنند.استفاده کنندگان از صورتهای مالی

اسلاید ۴۷: هدفهای تهیه صورتهای مالی :ارائه اطلاعات مالی و اقتصــادی لازم و مفیــــد در مورد عملکرد و وضعیت مالی یک مؤسسه که تصمیم گیری های آگاهانه مالی و تجاری را برای اشخاص ذیحق و ذیعلاقه و ذینفع امکان پذیر می کند.

اسلاید ۴۸: عناصر اصلی صورتهای مالی به شرح زیرمی باشد:۱- درآمد۲- هزینه۳- سایر درآمدها۴- سایر هزینه ها و زیاناه۵- دارائیها۶- بدهیها۷- حق مالی صاحب سرمایه

اسلاید ۴۹: فصل دوم موجودیهای صندوق بانک

اسلاید ۵۰: هدف اصلی از رسیدگیهای حسابرس به موجودیهای نقدی این است که مطمئن شود تا اولاً مانده های موجودیهای نقدی صندوق و بانک مندرج در صورتهای مالی وجود و در اختیار و تحت کنترل شرکت می باشد.

اسلاید ۵۱: ثانیاً بر اساس اصول پذیرفته نشده حسابداری در حسابها به ثبت رسیده است.

اسلاید ۵۲: اصولاً وجوه نقد جزو آن دسته از دارائیهایی است که بعلت دسترسی آسان ، بیشترین توجه سوئ استفاده کنندگان را به خود جلب می کند.

اسلاید ۵۳: بعلت حجم زیاد مبادلات نقدی در هر مؤسسه معمولاً رسیدگی به این حساب مورد توجه و دقت زیاد حسابرس واقع می شود.

اسلاید ۵۴: کنترل داخلی موجودیهای نقدی شامل دریافت ها و پرداختهای نقدی ، واریز آن به حساب بانکی ، صدور و امضاء چکهای بانکی ، سپرده های بانکی سرمایه گذاری وجوه مازاد بر احتیاج و حسابهای خصوصاً در مؤسسات بزرگ یک نفر نباشد.

اسلاید ۵۵: ۱- ترتیبی داده شود که کلیه وصولیها رسید به پرداخت کننده وجه داده شود و رسیدهای دریافتی دارای شماره سریال و امضاء متصدی مربوط به تنخواه گردان باشد.۲- بمنظور کنترل نیز نسبت به چکهای وصولی فوراً چکها پشت نویسی نموده و شماره حساب بانکی موسسه در آن قید کرده و این امر موجب می گردد تا هرگونه تلاش جهت دستکاری چک و یا اختلاس آن جلوگیر بعمل آید.۳- ضرورت دارد متصدی دریافت وجوه نقد ( اعم از وصولی نقدی و چک) در آخر هر روز فهرست از وصولیها را تهیه و برای صدور سند د راختیار حسابداری یا واحد دفترداری ارسال دارد.

اسلاید ۵۶: روش انتخاب گردد تا دریافتهای نقدی بلافاصله در دفاتر حسابداری به ثبت برسد.

اسلاید ۵۷: دریافتهای نقدی کنترل داخلی در مورد دریافتهای نقدی شامل موارد ذیل می باشد.

اسلاید ۵۸: به صورت دوره ای کنترل جمع وجوه با متصدی ثبت دفاتر مشتریان (بدهکاران) یکنفر نباشد.

اسلاید ۵۹: حسابهایی که در قبال دریافت وجه بستانکار شده اند در طول سال مورد رسیدگی و مقابله قرار گیرند.

اسلاید ۶۰: اگر وجوه دریافتی بصورت چک بانکی بوده ، نام و مشخصات پرداخت کننده ( مشتری ) ، شماره حساب بانکی و مبالغ پرداختی مورد کنترل و توجه قرار گیرد.

اسلاید ۶۱: دریافتهای متفرقه و جزئی از قبیل اجاره بهاء ، سود سهام ، سود و بهره بانکی و فروش ضایعات و نظایر آ ن باید به نحوی کنترل شوند که قصور در دریافت به موقع آنها، و یا عدم ثبت در دفاتر صندوق باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

اسلاید ۶۲: تقسیم وظایف :علاوه بر اهمیت فوق العاده تفکیک مسئولیتها ، تحویل وجوه نقد باید از طریق افراد معدود مسئولان دریافت صورت پذیرد.

اسلاید ۶۳: تحویلدار:۱- دریافت وجه نقد و سند پرداخت از مشتری ۲- تهیه رسید دریافت در سه نسخه ( تحویل یک نسخه به مشتری و یک نسخه حسابداری و یک دسته برای بایگانی خود)

اسلاید ۶۴: ثبت دریافتهای نقدی در دفتر صندوق ( یا دفتر دریافتهای نقدی)ارسال وجه نقد به بانک در پایان هر روز یا اول وقت روز بعد

اسلاید ۶۵: پرداختهای نقدی برای پرداخت های نقدی سیستم تنخواه گردان با موضوع و مبلغ معین برقرار گردد.

اسلاید ۶۶: مسئول هر تنخواه گردان موظف باشد به صورت دوره ای ( حداثر ماهیانه ) تنخواه گردان خود را واریز نماید.

اسلاید ۶۷: حد تنخواه هر یک از تنخواه گردانها توسط مقام مسئولی مورد بازرسی قرار گیرد.

اسلاید ۶۸: پرداخت بر اساس مدارک غیر اصلی ( فتوکپی ، رونوشت و … ) مجاز نباشد.

اسلاید ۶۹: آزمونهای کنترل وجوه نقد:حسابرس می تواند با کنترل صورت حسابهای بانکی حسابهای دریافتها و پرداختهای نقدی را مورد رسیدگی قرار دهد.

اسلاید ۷۰: سپرده های نقدی :سپرده های نقدی نزد بانکها شامل سپرده های دیداری ( از قبیل حسابجاری نزد بانکها و قرض الحسنه ) و سپرده های مدت دار ( از قبیل سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت ) میباشد.

اسلاید ۷۱: مباحث مربوط به سپرده های دیداری بشرح ذیل طبقه بندی شده است:۱- تأیید مانده حسابهای بانکی۲- آزمون صورت مغایرات بانکی ۳ – قطع تداوم صورتحسابهای بانکی

اسلاید ۷۲: حسابرس باید فهرستی از تمام تأییدیه های ارسال شده را تهیه نماید. ار پس از گذشت چند هفته ( قبل از تهیه گزارش حسابرسی ) پاسخ قسمتی یا تمامی آنها دریافت نشود، دومین درخواست تأییدیه می تواند ، به بانک ارسال گردد.

اسلاید ۷۳: دارائی هایی که بصورت وثیقه در اختیار بانک است. مشخصات این قبیل دارائیها را صرفنظر از رسمی یا غیر رسمی بودن ترهین آ نها ، به شرح زیر توضیح دهید:الف : اگر دارایی رسماً در رهن بانک است ، جزئیات وثیقه و تاریخ ایجاد رهن را توضیح دهید.

اسلاید ۷۴: – اگر دارایی بطور غیر رسمی در وثیقه بانک است ، ماهیت منافع مورد ادعای بانک نسبت به وثیقه را مشخص نمایید.

اسلاید ۷۵: – صرفنظر از رسمی یا غیر رسمی بودن ترهین دارایی، جزئیات تعهداتی را که در رابطه با دارائیها به بانک داده شده است ، قید نمایید.

اسلاید ۷۶: بدهیهای احتمالی :- صورت ریز بروات و سفته های مشتری که در مورد آنها ، با حفظ (( حق رجوع به مشتری )) ، خرید دین صورت گرفته است.

اسلاید ۷۷: قطع تداوم صورتحسابهای بانکی:عدم ارسال صورتحسابهای بانکی توسط بانک به مؤسسه صاحبکار ممکن است دلایل متعدد داشته باشد.

اسلاید ۷۸: مهمترین آن راکد شدن عملیات بانکی مربوط به حسابجاری معین ، پایین بودن گردشت عملیات بانکی در طی دوره مالی و یا تغییرات آدرس شرکت را نام برد.

اسلاید ۷۹: آغاز دوره را با تأییدیه دوره مالی قبل مورد مقایسه می گردید و یا از صورتحساب بانک ماهیانه ارسالی از طرف بانک تأیید نماید.

اسلاید ۸۰: تاریخ پرداخت کلیه چکهای صادره مربوط به این حساب را بررسی نموده و مشخص نماید که آیا کلیه چکها در طول این دوره پرداخت شده اند یا خیر ؟

اسلاید ۸۱: جمع کل ارقام چکهای صادره را محاسبه نموده و حاصل را با کل پرداختهای منعکس شده ، در صورتحساب بانکی مورد مقایسه قرار دهد و مغایرات آن را مشخص کند.

اسلاید ۸۲: آنچه که لازم است حسابرسی در مورد حسابهای راکد بانکی یا آندسته از حسابهای بانکی که صورتحساب توسط بانک مربوطه ارسال شده مرود توجه قرار دهد.

اسلاید ۸۳: حسابرسی باید شرح کارهای انجام شده در دوره مورد رسیدگی از حسابهای مربوط به موجودیهای صندوق و بانک بعد آورده را در کاربرگهای مربوطه یادداشت نماید.

اسلاید ۸۴: کاربرگهای حسابرسی مربوط به موجودیهای نقدی بعلت اهمیت این حسابها معمولاً مفصل و زمان زیادی صرف تهیه آن می گردد.

اسلاید ۸۵: آزمون محتوا: بعلت آنکه وجوه نقد بیشتر از هر دارایی دیگر ، مورد دستبرد و یا سوء استفاده قرار می گیرد و براحتی پنهان می شود، لذا می توان گفت کشف آن براحتی صورت نمی گیرد.

اسلاید ۸۶: فصل سوم سرمایه گذاریها در سهام ، اوراق قرضه و اسناد خزانه

اسلاید ۸۷: سرمایه گذاری در اوراق بهادار: اوراق بهادار شامل سرمایه گذاریهای کوتاه مدت و سرمایه گذاریهای بلند مدت می باشد.

اسلاید ۸۸: سرمایه گذاریهای کوتاه مدت مشتمل بر سهام شرکتها ( اعم از سهام عادی و سهام ممتازه ) ، اوراق قرضه شرکتها ، اوراق مشاکرت سرمایه گذاری اسناد خزانه است.

اسلاید ۸۹: اوراق قرضه ، اوراق مشارکت سرمایه گذاری و اسناد خزانه که سررسید آنها کمتر از ۱۲ ماه از تاریخ ترازنامه باشد بعنوان سرمایه گذاریهای کوتاه مدت تلقی می گردد.

اسلاید ۹۰: هر یک از دو گروه سرمایه گذاری ( جاری یا غیر جاری ) باید اقل قیمت تمام شده و قیمت بازار در تاریخ ترازنامه تعیین و نشان داده می شود.

اسلاید ۹۱: چنانچه شرکت مورد حسابرسی بیش از ۵۰ درصد از سهام شرکت سرمایه پذیر را در اختیار داشته باشد باید نسبت به صورتهای مالی تلفیقی اظهار نظر نماید.

اسلاید ۹۲: اهداف حسابرس در رسیدگی به اوراق بهادار ( سرمایه گذاری در سهام ، اوراق قرضه ، اوراق مشارکت سرمایه گذاری و اسناد خزانه ) متعلق به شرکت متقاعد شدن او نسبت به این نوع سرمایه گذاری ها است.

اسلاید ۹۳: بطور کلی حسابرسی سرمایه گذاریها باید شامل تجزیه و تحلیل سرمایه گذاریها ، حساب مربوط به درآمدهای سود سهام ، سود اوراق مشارکت سرمایه گذاریها ، بهره اوراق قرضه و اسناد خزانه ، سود و بهره های معوق و سود سهام دریافتنی و سود حاصل از فروش این نوع اوراق بهادار ( تفاوت بهای خرید و فروش ) و همچنین سهام جایز مربوط به سرمایه گذاری در سهام باشد.

اسلاید ۹۴: ساختار کنترل داخلی مؤثر برای معاملات اوراق بهادار باید به حسابرس اطمینان دهد که کلیه خریدها و فروشهای اوراق بهادار :۱- به تصویت مقامات مجاز شرکت مورد رسیدگی برسد

اسلاید ۹۵: ۲- بصورت صحیح در دفاتر شرکت به ثبت رسیده باشد.۳- بر اساس روش اصولی قیمت گذاری شده باشد.

اسلاید ۹۶: مسئولیت های خرید و فروش و نگاهداری اوراق بهادار باید بطور واضح تعریف شوند و بعهده یک مدیر مسئول شرکت واگذار گردد.

اسلاید ۹۷: هر چند تعیین خط مشی کلی و اختیارات واقعی مربوط به معاملات اوراق بهادار معمولاً به عهده هیئت مدیره شرکت می باشد.

اسلاید ۹۸: اداره حسابداری شرکت باید جزئیات سوابق اوراق بهادار را نزد خود نگاهدارد . شخصی که سوابق حسابداری این نوع اوراق را نگه می دارد ، نباید به اوراق دسترسی داشته باشد.

اسلاید ۹۹: سهام ، اوراق قرضه و سایر اوراق بهادار از لحاظ نقدینگی شبیه وجوه نقد است و خصوصاً سهام و اوراق بی نام به آسانی قابل نقل و انتقال است ، لذا کنترل مؤثر نیز یکی نسبت به این اوراق و دقت در نحوه نگاهداری آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

اسلاید ۱۰۰: اوراق بهادار و همچنین گواهینامه سهام ، باید بنام شرکت صادر گردد. کلیه این اوراق همچنین در مورد آن دسته از گواهینامه ها که بی نام هستند باید در یک جای مطمئن مثل گاوصندوق شرکت و یا صندوق امانات بانک نگاهداری گردد.

اسلاید ۱۰۱: موارد زیر رویه های کنترل داخلی در ارتباط با اوراق بهادار را نشان می دهد : ۱- مجوز انجام معاملات و فعالیتها ۲- تفکیک وظایف۳- ثبت صحیح معاملات در دفاتر ۴ دسترسی به دارائیها ۵- کنترل های حسابرسی

اسلاید ۱۰۲: هدف از رسیدگی : تعین اینکه آیا :الف – شواهد مستندی دال بر مالکیت سرمایه گذاری موجود است.ب – سود و زیان در آمد ناشی از سرمایه گذاریها به نحو صحیح به حساب گرفته شده است.شماره برنامه سال حسابرسی شماره برنامه سال حسابرسی شماره برنامه سال حسابرسی شماره برنامه سال حسابرسی شماره برنامه سال حسابرسی شماره برنامه سال حسابرسی -دوره تناوب مورد رسیدگی شماره صفحه-دوره تناوب مورد رسیدگی شماره صفحهسرمایه گذاریها ۱ از ۳ دوره تناوب مورد رسیدگی شماره صفحهس

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.