پاورپوینت قانون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت قانون دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت قانون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت قانون

اسلاید ۳: پاورپوینت قانون مهمترین منشأ حقالله / خدایان اساطیری / پادشاهانسان مستقل از خداسنت / انسان های بزرگ تر

اسلاید ۴: دسته‌بندی قوانینپاورپوینت قانون اساسیقوانین عادیمصوبات دولت

اسلاید ۵: پاورپوینت قانون اساسیمهمترین پاورپوینت قانون هر کشور، پاورپوینت قانون اساسی آن کشور استپاورپوینت قانون اساسی مادر همه پاورپوینت قانون‌هاست و سایر قوانین در چهارچوب آن تعریف می‌شوند

اسلاید ۶: تاریخچه پاورپوینت قانون اساسیدر ۱۲ مرداد ۱۳۵۸ انتخابات مجلس خبرگان پاورپوینت قانون اساسی برگزار و اعضای منتخب از ۲۸مرداد شروع به تدوین پاورپوینت قانون اساسی کردند. در ۲۴ آبان ۵۸ کار تدوین به پایان رسید و دو روزبعد ۲۶ آبان ۵۸ در روزنامه کثیرالانتشار کیهان به چاپ رسید. همه‌پرسی پاورپوینت قانون اساسی در۱۱ آذر برگزار شد و با رای قریب به اتفاق ۹۹۵ درصد ملت به تصویب نهایی رسید.

اسلاید ۷:

اسلاید ۸: همه‌پرسیرأی‌گیری از هم مردم یک کشور برای رد یا قبول یک موضوع.در همه‌پرسی یا رفراندوم، مردم نماینده انتخاب نمی‌کنند بلکه خودشان به طور مستقیم به یک موضوع رأی آری یا نه می‌دهند.تعیین اختیارات مجلس با پاورپوینت قانون اساسی‌ست بنابراین خود مجلس حق دستکاری پاورپوینت قانون اساسی رو ندارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.