پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۸۲,۱۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان دارای ۱۷۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان :

پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان.

بخشی از متن فایل:

برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا بی تو بی است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟
به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با آنچه رقبای‌تان عرضه می‌کنند، چیست. برندِ شما، برآیندی از شخصیت فعلی شما، شخصیتی که می‌خواهید باشید و برداشت دیگران از شخصیت شما است. در این مقاله درباره اصول اولیه‌ی برند سازی بیشتر می‌خوانید.
آیا شما در صنعت خود، یک نوآور تک‌رو و مستقل هستید یا بازیگری باتجربه و قابل اعتماد؟ آیا محصول شما، محصولی گران‌قیمت و با کیفیت بالا است، یا ارزان اما با ارزش بالا؟ شما نمی‌توانید در هر دوی این دسته‌ها جا بگیرید؛ همانطور که نمی‌توانید خواسته‌ی همه‌ی مردم را برآورده کنید! شخصیت شما و کسب‌وکارتان بر اساس اینکه مشتریان هدف‌تان از شما چه می‌خواهند، شکل می‌گیرد.

لوگو (نشان تجاری)، بنیان و پایه‌‌ی برند شما را تشکیل می‌دهد. سایت اینترنتی، بسته‌بندی و ابزارهای تبلیغاتی، که همگی باید مکمل و یکپارچه با لوگوی شما باشند، همگی منتقل‌کننده‌ی برند شما هستند.

در این نوشتار مطالب ارزشمندی از صاحب نظران بازاریابی و برندسازی ،داده پردازی و تدوین شده است که در قالب اسلاید تخصصی ودر زمینه رمز موفقیت برند های مطرح جهانی به صورت مطالعه موردی استفاده شده است و می تواند مورد استفاده تمامی عزیزان اعم از مدیران کسب وکار ،مشاوران بازاریابی و فروش و هم چنین دانشجوان،استاد و پژوهشگران ارجمند قرار گیرد
با سپاس و احترام
دکتر محرم غفاری

پاورپوینت برندسازی درکسب وکار، کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان
فهرست مطالب:
برندینگ چیست ؟(کلیات)
استراتژی برندسازی چیست ؟
تصوراشتباه درمورد برند سازی
عنصر برای یک استراتژی جامع برندسازی
چگونه می توانید هدف کسب و کار خود را تعریف کنید؟
برند سازی در آیکیا(IKEA )
ثبات (یکپارچگی)
نمونه ی عالی از یکپارچگی و ثبات دربرند کوکا کولا (coca cola) )
هیجانات
هارلی دیویدسون ومدیریت هیجان مشتریان
تحقیقات روانشناسی در مورد تعلق خاطر
ارتباط برند بامشتریان
انعطاف پذیری
Old spiceنمونه عالی از تعادل استراتژیک
استفاده صحیح از فرصت ها
مشارکت کارکنان
هماهنگی وعده برند با عملکردآن و مثال موردی رویکرد zapoos
صادق ماندن نسبت به برند
یک مثال عالی از بهبودبرند(Pizza Hut )
اجازه ندهید هرکاری که انجام می دهید را عینا کپی کنند
مشخصات یک استراتژی خوب برای برند سازی
مردم عملا برند را خریداری می کنند
ذهنیت مشتریان نسبت به برند
مزایای برندینگ
عناصربرندینگ
برندینگ چه افرادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟
انواع برندینگ
مؤلفه‌های مهم در برندینگ
ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند از نگاه آکر
مدل‌های ارزش ویژه برند
مدل های اصلی ارزش ویژه برند
مدیریت ارزش ویژه برند
تداعی برند
کیفیت اداراک شده برند
وفاداری برند
برند به عنوان یک محصول
برندبه عنوان یک سازمان
برند به عنوان یک شخص
برند به عنوان یک نماد
مرحله مهم در عملیات برندسازی و پیاده سازی استراتژی برندسازی موثر
انتخاب نام تجاری ( نام برند ) که پیام کسب وکار شما را به وضوح بیان نماید
برندسازی باید با ایجاد ارتباط عاطفی همراه باشد
برقراری ارتباطات دائم با مشتری
۵ عامل اصلی در برندینگ برای افزایش آگاهی از برند و اعتماد به برند
تاثیرگزاری اجتماعی در آگاهی از برند
تجربه مشتری
داستان سرایی تصویری برای افزایش آگاهی از برند
چطور CRM در موفقیت برندهای بزرگ و بین‌المللی نقش دارد؟
CRM و برندهای بزرگ و بین‌المللی
مطالعه موردی CRM در برندهای بزرگ
CRM تسکو
مطالعه موردی CRM تسکو
CRM اپل
مطالعه موردی CRM اپل
CRM اوبر
مطالعه موردی اوبر
CRM بیریتیش ایرویز
مطالعه موردی CRM بریتیش ایرویز
CRM مک دونالد
مطالعه موردی CRM مک دونالد
مطالعه موردی سی آر ام درکوکاکولا
مطالعه موردی CRM یونیلیور
مطالعه موردی CRM زارا
مطالعه موردی CRM بی ام و
مطالعه موردی CRM آمازون
نکات مهم راجع به ۶ استراتژی برندسازی شرکت کوکاکولا
برندسازی مشترک به شیوه شرکت های بزرگ
گوپرو و ردبول
۲. پاتری بارن و شروین ویلیامز
۳. کسپر و وست اِلم
کسپر و وست اِلم
کانیه و آدیداس
BMW و لوئیس ویتون
شهرت و کیفیت برند بی ام و و لوئیس ویتون
مزیت ها وارزش های مشترک دوبرند
استراتژی برندهای برتر
ساخت هویتی مشخص
تجربه برند
سبک مدیریت
پیشی گرفتن از رقبا
معنای نام برندهای معروف دنیا چیست؟
برند Samsung
برند Nokia
برند Apple
برند LG
برند HTC
برند Spotify
برند Nintendo
برند Amazon
برند Google
برند Wikipedia
۷ ویژگی های برتر برندهای موفق ۷ ویژگی های برتر برندهای موفق

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.