بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط در حوزه صنایع غذایی؛ مورد مطالعه: شهرک صنعتی طوس مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط در حوزه صنایع غذایی؛ مورد مطالعه: شهرک صنعتی طوس مشهد دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط در حوزه صنایع غذایی؛ مورد مطالعه: شهرک صنعتی طوس مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط در حوزه صنایع غذایی؛ مورد مطالعه: شهرک صنعتی طوس مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط در حوزه صنایع غذایی؛ مورد مطالعه: شهرک صنعتی طوس مشهد :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۵

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر بهبود عملکرد شرکت های کوچک و متوسط در بازارهای بین المللی، عناصر آمیخته بازاریابی است. به عبارت بهتر بدون عناصر آمیخته بازاریابی، شرکت ها نمی توانند عملکرد خود را مدیریت نمایند. بنابراین هدف از تحقیق حاضر تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط در حوزه صنایع غذایی؛ مورد مطالعه: شهرک صنعتی طوس مشهد می باشد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان و مدیران شرکت های بین المللی و صادراتی شهرک صنعتی طوس مشهد ۲۵۰) نفر) می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۵۱ به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونه گیری غیرتصادفی در دسترس می باشد. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه بوده و روایی سازه از طریق تحلیل عاملی مورد بررسی قرار گرفت،تجزیه و تحلیل داده های پژوهش با استفاده از نرم افزارهای اس پی اس اس۱ و اسمارت پی ال اس۲ انجام شد. یافته های این تحقیق نشان داد که تمام فرضیات تایید شد. به طوری که اقدامات پیش نگر، ریسک پذیری، نوآوری، فرصت گرایی، اهرم منابع، مشتری گرایی و ایجاد ارزش بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط تاثیرمثبت و معنی دار دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.