معماری نقشه استراتژی صادرات سطح شرکت بر مبنای اکوسیستم صادرات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معماری نقشه استراتژی صادرات سطح شرکت بر مبنای اکوسیستم صادرات دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معماری نقشه استراتژی صادرات سطح شرکت بر مبنای اکوسیستم صادرات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معماری نقشه استراتژی صادرات سطح شرکت بر مبنای اکوسیستم صادرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معماری نقشه استراتژی صادرات سطح شرکت بر مبنای اکوسیستم صادرات :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۳۲

با مطالعه نظریه های زیربنایی در حوزه عملکرد صادرات، به ویژه نظریه های منبع محور، نهادی و اقتضایی، نمی توان یک نظریه را یافت که به طور جامع و دقیق، به همه ابعاد عملکرد صادراتی بپردازد. هیچ کدام از این نظریه ها، روابط علی – معلولی بازیگران محیط صادراتی را مورد بررسی قرار نمی دهند. هدف این پژوهش، تمرکز بر روابط علی – معلولی میان این بازیگران است تا بتوان اکوسیستم صادرات محصولات تولیدی را به بهترین شکل مدیریت نمود و به تبع آن، عملکرد صادراتی در سطح شرکت را نیز توسعه داد. این پژوهش در دو مرحله و با بهره گیری از دو روش نظریه داده بنیان (مرحله اول) و نگاشت شناختی علی (مرحله دوم)، اجرایی شده است. در مرحله اول، بوم سازگان صادراتی در قالب دو لایه شبکه صادرات سطح حاکمیت و سطح شرکت طراحی گردید. در شبکه سطح حاکمیت، ۹ مقوله و در شبکه سطح شرکت نیز ۴ مقوله استخراج شدند که تعامل میان آن ها در هر لایه، سبب توسعه عملکرد صادراتی می شود. در مرحله دوم پژوهش، ارتباط میان ۴ مقوله مربوط به شبکه سطح شرکت که عبارتند از هژمونی دانشی، دیپلماسی بازار، فرهنگ تولید و ساختار انسانی بنگاه، از طریق روش نگاشت شناختی علی و نرم افزار UCINET مورد بررسی قرار گرفت که منجر به شکل گیری نقشه استراتژی صادرات سطح شرکت گردید. در این نقشه استراتژی، سه مقوله هژمونی دانشی، دیپلماسی بازار و فرهنگ تولید دارای ارتباط قوی و دو سویه با یکدیگر هستند. ساختار انسانی بنگاه نیز به عنوان یک زیرساخت مستقل، هژمونی دانشی و فرهنگ تولید را متاثر می نماید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.