بررسی اثرات ضدویروسی GTC و EGCC چای عصاره سماق بر روند درمان افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس ۲۰۱۹ کووید -۱۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات ضدویروسی GTC و EGCC چای عصاره سماق بر روند درمان افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس ۲۰۱۹ کووید -۱۹ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات ضدویروسی GTC و EGCC چای عصاره سماق بر روند درمان افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس ۲۰۱۹ کووید -۱۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات ضدویروسی GTC و EGCC چای عصاره سماق بر روند درمان افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس ۲۰۱۹ کووید -۱۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات ضدویروسی GTC و EGCC چای عصاره سماق بر روند درمان افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس ۲۰۱۹ کووید -۱۹ :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۷

زمینه وهدف: در این پژوهش با توجه به بحران همه گیری بیماری ویروسی کرونا در کشور و ضرورت یافتن درمان برای آن، از اثرات ضدویروسی EGCG,GTC عصاره دانه سماق جهت درمان بیماران دارای علائم مشکوک به کرونا استفاده گردید که دیدگاه این پژوهش می تواند زمینه ای برای تهیه داروهای ضدویروسی در آینده باشد. مواد و روش ها: این ازمایش برای تهیه ۸۰ سی سی عصاره دانه سماق از ۴ روش مختلف استخراج عصاره از دانه سماق استفاده شد که در نهایت با استفاده از روش های z0,z,y,x به ترتیب مقادیر ml 39 ،ml2 ،ml26 و ml 13 عصاره را استخراج کرده و به صورت چای (همراه با آب جوش)تهیه شد. یافته ها: عصاره سماق را با فواصل ۴۸ ساعت در طی سه وعده (به مدت یک هفته) به میزان یک قاشق غذاخوری برای دو گروه از افراد شامل یک گروه شاهد گروه A و یک گروه مبتلایان گروه B استفاده شد. با بررسی ها انجام شده در طی ۷ روز بهبودی علائم افراد مبتلا مشاهده شد هرچند علائم به طور کامل از بین نرفتند. نتیجه گیری: با توجه به نتایج حاصل شده، می توان عصاره سماق را به عنوان یک گزینه پیش روبرای سایر تحقیقات در زمینه بیماری های ویروسی مدنظر داشته و به عنوان یک گیاه دارویی و یا یک مکمل غذایی برای بهبود علائم بیماری های ویروسی از جمله بیماری کرونا مورد آزمایش و تحقیق بیشتر قرار داد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.