توانایی تشخیص استراتژی خوب و بد رهبران و مدیران در مدیریت استراتژیک باپیش بینی نقش توانمندی ایگو در رویکرد روان پویشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توانایی تشخیص استراتژی خوب و بد رهبران و مدیران در مدیریت استراتژیک باپیش بینی نقش توانمندی ایگو در رویکرد روان پویشی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توانایی تشخیص استراتژی خوب و بد رهبران و مدیران در مدیریت استراتژیک باپیش بینی نقش توانمندی ایگو در رویکرد روان پویشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توانایی تشخیص استراتژی خوب و بد رهبران و مدیران در مدیریت استراتژیک باپیش بینی نقش توانمندی ایگو در رویکرد روان پویشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توانایی تشخیص استراتژی خوب و بد رهبران و مدیران در مدیریت استراتژیک باپیش بینی نقش توانمندی ایگو در رویکرد روان پویشی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۶

مدیریت استراتژیک به بررسی مبانی استراتژی و تاثیر آن در سازمان، شرکت، کسب و کار، مدیریت و مجموعه های مختلف می پردازد. یک رهبر و یا مدیر با بهره گیری از امکانات در دسترس خود، خواهان دریافت بیشترین میزان بازدهی با مدیریت هزینه می باشد. از این رو انتخاب یک استراتژی خوب، از جمله نیازهای غیر قابل انکار مدیران و رهبران می باشد. ایگو به عنوان یکی از ساختارهای شخصیتی مطرح شده توسط زیگموند فروید، وظیفه انطباق و سازگاری فرد با دنیای بیرون را دارد و بنابر نظر روانشناسان ایگو، هرچه توانمندی ایگو در فرد بیشتر باشد، سازگاری، انطباق، عزت نفس، کنترل تکانه، واقعیت سنجی، ارزیابی شناختی و تحمل ابهام نیز در فرد افزایش می یابد که هر کدام از ملزومات یک مدیر و رهبر کافی و شایسته است. پژوهش حاضر که به تحلیل و بررسی توانایی تشخیص استراتژی خوب و بد و نقش توانمندی ایگو رهبران می پردازد، بنیادی بوده و روش گردآوری اطالاعات در آن به روش کتابخانه ایی و اسناد پژوهی می باشد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که هرچه ایگوی مدیران و رهبران توانمندتر باشد، در جهت تشخیص استراتژی خوب موفق تر عمل خواهند کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.